انتخاب مردم و ماندگاری یک اثر پاپ/ بسیاری از موج سوارهای موسیقی پاپ پس از مدتی حذف می‌شوند

14:00 - 21 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۶۰۳
صفوی با اشاره به اینکه بسیاری از موج سوارهای موسیقی پاپ پس از مدتی طرفدار ندارند، گفت: فکر می کنم آن چیزی را که مردم همیشه انتخاب می کنند، هم شنیده و هم ماندگار می شود.
بهنام صفویبهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: اصولا موسیقی پاپ به دلیل بحث مردم محور بودن آن، هم خطر دارد و هم نقطه قوت.

وی ادامه داد: نقطه قوت موسیقی پاپ این است که مردم محور بودن می تواند شامل یک موسیقی ماندگار شود و یا شامل سوار موج شدن، شود.

خواننده آلبوم "عشق من باش" تصریح کرد: تصور می کنم اگر موسیقی پاپ نوعی از موسیقی باشد که بتواند هر دو این موارد را در بر بگیرد، یعنی هم ماندگاری داشته باشد و هم مردم محور باشد، موسیقی بهتری خواهد بود.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد:اما به هر حال این بحث هم وجود دارد که درآمدزایی کنسرت ها در بخش رقابتی موسیقی پاپ از اجراهای پاپ حاصل می شود.

صفوی یادآور شد: با توجه به این شرایط، در بسیاری از موارد اگر موسیقی ها یا خواننده هایی آمده باشند که کار آن ها در یک موج یا در یک دوره زمانی، گرفته باشد، دوستان از فرصت استفاده و کنسرت ها را برگزار می کنند.

خواننده آلبوم " آرمش " توضیح داد: این دسته از افراد که برای کسب منافع مالی اقدام به برگزاری کنسرت ها می کنند، ممکن است در مدت زمان به عنوان نمونه 6 ماه آینده، چندان مورد استقبال مخاطبان قرار نگیرند.

وی همچنین گفت: البته من فکر می کنم این شرایط از این بابت برای فضای موسیقی خوب است که باعث اشتیاق و رونق برای جوان تر هایی شده که وارد این عرصه می شوند اما فکر می کنم هنوز جای دارد برای اینکه کارها منظم تر شود.

این خواننده موسیقی پاپ تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که آثار از چه سیستم و شبکه ای باید شنیده و پخش شود و از این جهت می توان گفت که هنوز فضا برای مرتب سازی در فضای موسیقایی کشور وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: اما به طور کلی ارزیابی من همیشه مثبت بوده است چرا که فکر می کنم آن چیزی را که مردم همیشه انتخاب می کنند، هم شنیده و هم ماندگار می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *