برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه آخر سال

13:49 - 20 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۵۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عتباتی گفت: با هرگونه اخلالگران نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه آخر سال که موجب برهم خوردن آسایش و آرامش مردم شود قاطعانه برخورد می‌شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، ناصر عتباتی دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل،  ضمن اعلام اینکه هماهنگی خوبی جهت صیانت از نظم و امنیت و آرامش شهروندان در بین مراجع نظامی ، انتظامی و اجرایی استان انجام گرفته است گفت: در کنار اقدامات پیشگیرانه دستورات قضایی لازم به نیروی انتظامی صادر شده است تا با حضور در مناطق با هر نوع رفتاری که موجب اخلال در نظم و امنیت باشد برخورد نماید.

وی تأکید کرد: با این افراد بدون اغماض و ملاحظه برخورد خواهد شد و افرادی که در این زمینه دستگیر شوند تا اواخر تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود همچنانکه در این راستا تاکنون 17 نفر از قاچاقچیان عمده مواد محترقه و منفجره  و نیز عاملین اصلی تهیه و توزیع، تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و بازداشت شده اند و این مطالبه مردم از مراجع قضایی و نظامی است که از آسایش و امنیت کامل برخوردار باشند.

عتباتی با اعلام اینکه متأسفانه در سال گذشته شاهد حوادث ناگوار از جمله قطع عضو، نابینایی و حتی مورد فوتی نیز داشتیم به خانوادها و بویژه جوانان هشدار داد: تا خود آنها با اقدامات پیشگیرانه از حوادث ناگوار احتمالی و پرهیز از تحرکات خطر آمیز و تنش زا در چهارشنبه آخر سال، روزهای پایانی سال را به خوبی و خوشی پشت سر بگذرانند.

 دادستان مرکز استان اردبیل تاکید کرد: پخش برنامه های آگاهی رسان، عموم مردم و شهروندان را از خطرات ناشی از اقدامات مخاطره آمیز در چهار شنبه آخر سال مطلع می‌سازد.



برچسب ها: دادستان اردبیل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *