رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تعمیرکاران اجاق گاز سارق از آب در آمدند

3:55 - 20 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۲۷۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
پلیس دو نفر سارق که در پوشش تعمیرکار اجاق گاز از منزل یکی از شهروندان برازجانی طلا به سرقت برده بودند را دستگیر کرد.
سارقان طلابه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،سرهنگ سید جواد رضوی فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 11 شهر برازجان مدعی شد دو نفر ناشناس که تعمیرکار دوره گرد بودند برای تعمیر گاز وارد منزلم شده و حدود یک ساعت کارشان طول کشید. 

فرد مالباخته افزود: پس از اتمام کار این دو نفر و خروج از منزل متوجه شدم که یک انگشتر طلا به ارزش سه میلیون و 500 هزار ریال گم شده یا به سرقت رفته است. 

سرهنگ رضوی گفت: با تلاش ماموران در حوالی خیابان حسینیه اعظم هر دو نفر تعمیرکار شناسایی، دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شدند. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هر دو نفر در بازجویی به سرقت طلا از منزل فرد شاکی اعتراف کردند و انگشتر طلای به سرقت رفته را تحویل مالباخته دادند. 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در توصیه ای به شهروندان گفت: حد الامکان برای تعمیر وسایل منزل خود به تعمیرگاه های مجاز در شهر مراجعه کنند و به افراد دوره گردی که خود را تعمیرکار وسایل منزل معرفی می کنند اعتماد نکنند، چون در بسیاری از موارد این افراد سارق بوده و از غفلت صاحب خانه سوء استفاده کرده و اموال قیمتی منزل را به سرقت می برند. 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *