معرفی دادگستری کرمان به عنوان حوزه برتر حفاظت از عرصه های منابع طبیعی در کشور

14:39 - 17 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۵۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در سومین روز از هفته منابع طبیعی دادگستری استان کرمان به عنوان حوزه برتر در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ،  معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیزداری کشور  از موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان به پاس تلاش در جهت حفظ وصیانت از اراضی ملی منابع طبیعی با حضور نماینده حقوقی رئیس جمهور تقدیر کرد.

در این مراسم از یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان به پاس تلاش برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

در بخشی از این لوح آمده است:
" چنانکه استحضار دارید بنیاد توسعه پایدار برمنابع طبیعی تجدید شونده(جنگلها و مراتع)با گستره ای به پهنای سرزمین ایران استوار است و پاسداری و بهره برداری بهینه از این منابع پایه، نیازمند همیاری همگان می باشد.
در این راستا تشریک مساعی و اهتمام جنابعالی در حفظ و تثبیت حاکمیت دولت بر اراضی ملی به عنوان اقدامی شاخص و موثر قابل تقدیر است"
شایان ذکر است بر اساس کار گروه  تخصصی سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری ، دادگستری استان کرمان رتبه برترکشوری  در زمینه حفظ وصیانت از حقوق بیت المال در حوزه اراضی ملی منابع طبیعی را کسب نموده است
در این مراسم همچنین از آقای مارزی، رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج نیز به جهت تلاش در زمینه حفظ وصیانت از حقوق بیت المال در حوزه اراضی ملی منابع طبیعی تجلیل شد.
این مراسم صبح امروز در محل سالن اجتماعات غدیر سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین انصاری، نماینده حقوقی رئیس جمهور، مسئولان کشوری و نفرات برگزیده برگزار شد.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *