ارتباط ویدئو کنفرانس بین دادگستری و اداره کل زندان‌های استان کرمان برقرار شد

8:23 - 17 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۱۳۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نخستین جلسه ارتباط ویدئو کنفرانس بین دادگستری کل و اداره کل زندان های استان کرمان برقرار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، نخستین جلسه ارتباط ویدئو کنفرانس بین دادگستری کل و اداره کل زندان های استان کرمان برقرار شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در این آئین گفت: از این اتفاق خوشحال هستیم و انشاالله اولین قدم باشد تا بتوانیم ارتباط زندان های سراسر استان را با دادگستری برقرار کنیم.

موحد افزود:  در ادامه این کار می توان با مددجویان ارتباط داشت و در مواقعی که امکان مراجعه حضوری وجود ندارد، بازجویی های لازم و جلسات دادگاه از این طریق انجام شود.
وی از هماهنگی و همراهی اداره کل زندان ها تقدیر کرد و گفت: راه اندازی ارتباط ویدئو کنفرانس بین دادگستری و اداره کل زندان ها می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

موحد خاطرنشان کرد: استان کرمان، استانی پهناور است و با توجه به بعد مسافت، بسیاری از نقل و انتقالات و دیدار با مددجویان کار سخت و دشواری می شود که با استفاده از این تکنولوژی می توان ساعاتی را در هر هفته وقت گذاشت و با مددجویان ارتباط داشته باشیم.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: این تکنولوژی در کنار بازدیدهای فیزیکی از زندان ها می تواند در ارتباط با مددجویان نقش بسیار مهمی داشته باشد.

وی ادامه داد: زیرساخت های قانونی برگزاری محاکمات ویدئو کنفرانسی بر اساس قانون فراهم شده و می توان در این زمینه اقدام کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه راه اندازی ارتباط ویدئو کنفرانس بین دادگستری و زندان ها در حوزه امور زندانیان تاثیر به سزایی دارد، گفت: انشااله به زودی تمامی زندان ها بتوانند این تکنولوژی را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان فروردین ماه و پس از تجهیز تمامی زندان ها به دوربین می توان زمینه ارتباط بیشتر با مجموعه زندان ها فراهم کرد.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *