پیگیری علت تاخیر پرواز هواپیمای کاسپین در فرودگاه چابهار/ دستور احضار خلبان به دادسرا صادر شد

15:24 - 16 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۱۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد گفت: در ارتباط با تاخیر پرواز هواپیمای کاسپین و امتناع خلبان از سوار شدن مسافران به هواپیما دستور پیگیری علت حادثه به دادستان کنارک صادر شد.
موحدی راد دادستان  زاهدان
حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر امتناع خلبان هواپیمای کاسپین از ورود مسافران به هواپیما در فرودگاه چابهار اظهار کرد: از آنجایی که فرود هواپیمایی ایران ایر با تاخیر صورت گرفته است مسافران هواپیمایی کاسپین با تاخیر 20 دقیقه ای به سمت هواپیمای مورد نظر انتقال داده شده اند.

وی ادامه داد: طبق اطلاعاتی که از پلیس فرودگاه و مدیر فرودگاه کسب کردم خلبان هواپیمایی کاسپین به دلیل تاخیر به وجود آمده از ورود مسافران ممانعت کرده و اعلام می کند که باید از مدیرعامل شرکت کاسپین در این زمینه کسب تکلیف کنم و پس از تایید نظر مسئول مربوطه اقدام لازم را انجام خواهم داد.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امتناع خلبان از پرواز و ورود مسافران تاخیر 25 دقیقه ای دیگری را منجر شده و موجبات نارضایتی مسافران را فراهم آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد در پایان خاطر نشان کرد: دستور پیگیری علت حادثه به دادستان کنارک صادر شد تا موضوع را پیگیری و خلبان را برای ارائه توضیحات احضار کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *