رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

باشگاه مشت زنی بهترین فیلم دیوید فینچر+عکس

0:01 - 05 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۶۹۹۴
وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.
 
ادوارد نورتون در اینجا شخصیت کارمند بدبین ولی در ظاهر عادی و مبادی الابی را با نام جک در یک کارخانه اتومبیل سازی بازی میکند که مدتی است از بیخوابی رنج می برد.
 
باشگاه مشت زنی 
 
او در روزی که تنها به عنوان بدترین روز زندگی یک نفر قابل توضیح است (چمدانش را در فرودگاه گم میشود و  آپارتمانش منفجر میشود تا تمام داراییش از بین برود)، با فردی با لباسهای عجیب و غریب بنام تیلور (برد پیت) آشنا  میشود که شغلش بازاریابی صابون است و عقایدی نو و جالبی دارد.
 
از آنجایی جک دنبال محلی برای زندگی است، تیلور او را به خانه خودش که "مکانی درب و داغوق در محله ای که زباله های سمی شهر آنجا انبار میکنند" میبرد. تیلور که جک را شیفته خود کرده با او در مورد آزادی و راه های کسب قدرت صحبت میکند و هر دو برای اینکه از غده های درونی خالی شوند و به اصطلاح تولدی دوباره داشته باشند، آگاهانه شروع به کتک کاری میکنند.
 
باشگاه مشت زنی 
 
 باشگاه مشت زنی را برخی بهترین فیلم دیوید فینچر می دانند و رای تماشاگران سینما و جایگاه دهم محبوب ترین فیلم تاریخ سینما نیز این قضیه را تایید می کند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *