بازیگر فیلم مردان ایکس قبل از بازیگری چه شغلی داشت؟+عکس

21:32 - 04 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۶۴۹۰
هیو جکمن به خاطر بازی در نقش‌های مختلف در فیلم‌های بزرگ، در ژانرهایی مانند رمانتیک، ابرقهرمانی، موزیکال، درام، اکشن و کمدی در جهان شناخته شده است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، هیو جکمن به خاطر بازی در نقش‌های مختلف در فیلم‌های بزرگ، در ژانرهایی مانند رمانتیک، ابرقهرمانی، موزیکال، درام، اکشن و کمدی در جهان شناخته شده است.
 
هیو جکمن 
 
والدین او اهل انگلستان بودند که به استرالیا سفر کرده و وی در آنجا به دنیا آمد. او بیشتر برای بازی طولانی مدتش در نقش ولورین در سری فیلم‌های مردان ایکس شهرت دارد، همچنین برای نقش‌های اصلی اش در فانتزی کمدی-رمانتیک کیت و لئوپولد، فیلم اکشن-ترسناک ون هلسینگ، درامای علمی-تخیلی پرستیژ و چشمه، درامای رمانتیک تاریخی استرالیا، نسخه سینمایی بینوایان و معمایی مهیج زندانیان، که هنرپیشگی وی در این فیلم‌ها تحسین فراوان منتقدان را برانگیخت.
 
هیو جکمن 
 
او برای ایفای نقش در فیلم موزیکال بی‌نوایان نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، نامزد جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش اول مرد و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی سال ۲۰۱۳ شد.
 
جکمن قبل از ورود به دنیای سنیما در یک باشگاه پرورش اندام حوله در اختیار مشتریان قرار می‌داد. او بدن‌سازی را تازه بعد از اولین نقش خود در یک تئاتر آغاز کرد.
 

 
 


علی
|
-
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
0
0
بازیگر خیلی خوبیه.راست میگن سرطان پپست داره
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *