کی‌روش: بهترین بازیكنان را دعوت می‌کنیم/ یک فهرست آماده‌باش داریم

15:10 - 14 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۲۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بهترین بازیكنانی را كه ما به آنها اعتقاد داریم و در شرایط بهتری برای خدمت به تیم ملی فوتبال ایران هستند، دعوت خواهیم كرد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه بازی‌های تیم ملی فوتبال كشورمان با تیم‌های قطر و چین و آمادگی بازیكنان و شرایط آنها اظهار داشت: در هفته‌های اخیر سیر تكاملی بازیكنان‌مان را مشاهده کرده و سعی بر این شد كه حداكثر اطلاعات جمع آوری و در نهایت تصمیمات لازمه گرفته شود.
 
وی ادامه داد: این یكی از تكالیف متداول كادر ما از جمله سرمربی تیم ملی است. در واقع پس از بررسی‌های مختلف از سوی کادر فنی به این نتیجه رسیدیم که شرایط بازیكنان در زمان حاضر مناسب است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص فهرست اسامی بازیكنان در بازی مقابل قطر و چین تصریح کرد: مثل همیشه با در نظر گرفتن گزارشاتی كه از شرایط بازیكنان و همین‌طور اطلاعاتی كه از باشگاه‌ها در اختیار داریم، بهترین بازیكنانی را كه ما به آنها اعتقاد داریم و در شرایط بهتری برای خدمت به تیم ملی فوتبال ایران هستند، دعوت خواهیم كرد. طبق روند همیشگی یک فهرست آماده‌باش را دو هفته قبل از اولین بازی خواهیم داشت و اعلام اسامی نهایی در تاریخ 28 اسفند انجام خواهد شد.

کی ‌وش درباره اینکه تیم ملی ایران خود را چگونه آماده این بازی‌ها خواهد كرد، گفت: برنامه‌ها و پیش‌بینی‌های لازم، طبق خواسته‌های فدراسیون فوتبال ایران در حال پیگیری و انجام است و ما با در نظر گرفتن داشته‌های‌مان بهترین‌ها را خواهیم داشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *