این بازیگر جوان 30 سال پیر شد!+عکس

11:40 - 27 دی 1393
کد خبر: ۲۸۵۹۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: شاهرخ استخری بازیگر جوان ایرانی در تازه ترین تجربه بازیگریش در تله فیلم "آن آواز غمناک" با گریمی متفاوت حدودا 30 سالی پیر شده است.

: شاهرخ استخری بازیگر جوان ایرانی در تازه ترین تجربه بازیگریش در تله فیلم "آن آواز غمناک" با گریمی متفاوت حدودا 30 سالی پیر شده است.

به گزارش گروه تولید فیلم «آن آواز غمناک» به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی به تازگی با هادی ساعی به توافق رسیده اند و وی طی روزهای آتی با انجام تست گریم نهایی مقابل دوربین خواهد رفت.

بنا به اطلاعات ارائه شده در "بانی فیلم" بعد از حضور سوشا مکانی دروازه بان فعلی تیم پرسپولیس در این فیلم در نقش یک خبرنگار، حالا ساعی به عنوان دومین ورزشکار قرار است در چند سکانس مقابل دوربین سنجابی برود. ساعی در سریال «آمین» نیز ایفاگر یکی از نقش های اصلی است که این روزها به دلیل مشکلات مالی همچنان تصویربرداری اش متوقف شده است.

تاکنون 60 درصد از تصویربرداری این فیلم مقابل دوربین رفته و گروه روز گذشته نیز در لوکیشنی واقع فشم حضور داشتند. خیابان پیامبر در منطقه اشرفی اصفهانی، خانه ای در رسالت، دهکده المپیک، رستورانی در منطقه فرحزاد و باشگاه اسب سواری در غرب تهران از جمله لوکیشن های اصلی این فیلم تاکنون بوده است.

طبق برنامه ریزی ها تصویربرداری نیز هفته آینده به پایان می رسد. جواد عزتى، تینا آخوندتبار، چکامه چمن ماه، کیمیا بابائیان، مهدی محرابی و (با معرفى) مهدى الیاسى و (با حضور) سوشا مکانى دروازه بان فعلی تیم پرسپولیس و هادی ساعی و (با حضور) آیدا کیخایى و شاهرخ استخری بازیگران اصلی فیلم جدید سنجابی هستند.

نکته جالب توجه در این فیلم گریم خاص شاهرخ استخری بوده که چند سالی پیر شده است.

داستان «آن آواز غمناک» درباره دو دوست قدیمی است که هر دو ازدواج کرده اند. آن دو وارد رابطه ای پنهانی با زنی دیگر هستند و در ادامه داستان دست به کاری می زنند که دردسر بزرگی را برایشان به وجود می آورد... .


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *