رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگيری رفتگر تقلبی با 21 سرقت مغازه در گرگان

11:35 - 10 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۷۸۸
رئيس پليس آگاهی گلستان از دستگيری سارقی كه با پوشش رفتگر به 21 مغازه در گرگان دستبرد زده بود، خبر داد.
دستگيری رفتگر تقلبی به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ مجتبی مروتی، گفت: در پی سرقت های مکرر از مغازه های شهر گرگان و شكایت شهروندان و ابراز نگرانی كسبه از وقوع سرقت ها، تلاش جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور كار تیمی ویژه از ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه ماموران و بررسی مكان ها و زمان وقوع سرقت ها، با توجه به تشابه شیوه های سرقت، این احتمال را كه تمامی سرقت ها توسط یك سارق و یا اعضای یك باند صورت گرفته باشد را تشدید می كرد.

سرهنگ مروتی گفت: در ادامه تحقیقات، ماموران موفق شدند با ایجاد بیشتر گشت های نامحسوس و كنترل سارقان سابقه دار، متهم را كه از مجرمان سابقه دار و دارای پرونده های متعدد سرقت بود شناسایی و پس از چند روز كنترل نامحسوس طی یك عملیات غافلگیرانه دستگیر كنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به كشف تعدادی از اموال سرقتی در بازرسی از منزل این سارق سابقه دار تصریح كرد: متهم تحت پوشش مامور رفتگر شهر داری در نیمه های شب اقدام به سرقت می کرد که طی تحقیقات تخصصی انجام شده وی تا كنون به 21 فقره سرقت اعتراف كرد و یكی از مالخرها نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مروتی در پایان با اشاره به شناسایی و دستگیری یكی از مالخرها گفت: تحقیقات پیرامون دیگر سرقت های احتمالی توسط این سارق همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ 

برچسب ها: پلیس گلستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *