دونالد ترامپ سوژه طنز مراسم اسکار شد+تصاویر

8:22 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۲۲۸
مراسم اهدای جوایز اسکار امسال همانگونه که پیش‌بینی می‌شد با حواشی سیاسی نیز همراه بود که در آن دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به سوژه شوخی و طنز مجری آن تبدیل شد.
به گزارش گروه بین‌الملل ، مراسم اهدای جوایز اسکار امسال همانگونه که پیش‌بینی می‌شد با حواشی سیاسی نیز همراه بود و در آن دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به سوژه شوخی و طنز مجری آن تبدیل شد.

براساس فرمان مهاجرتی دونالد ترامپ که ورود شهروندان برخی از کشورهای مسلمان را به آمریکا ممنوع می‌کند، اصغر فرهادی کارگردان ایرانی و «خالد خطیب» کارگردان سوری نتوانستند در این مراسم حضور داشتند باشند؛ به همین علت حتی مراسم مهمانی هرساله اسکار به  صحنه تظاهرات و شعار علیه سیاستهای نژادپرستانه دولت جدید آمریکا تبدیل شد.

جیمی کیمل

«جیمی کیمِل» مجری امسال مراسم اسکار با اشاره به سیاست های نژادپرستانه و خصمانه دولت آمریکا نسبت به دیگر کشورهای جهان، در همان ابتدا گفت هم‌اکنون میلیونها نفر مردم آمریکا و سراسر جهان به خصوص 225 کشوری که در حال حاضر از آمریکا متنفر هستند در حال تماشای برنامه زنده این مراسم هستند.

دونالد ترامپ

وی در بخش دیگری از برنامه به شوخی‌‍‌های خود با رئیس‌جمهور آمریکا ادامه داد و افرود: من می‌خواهم از شما جناب رئیس‌جمهور ترامپ قدردانی کنم، من به خاطر دارم که سال گذشته همه شرکت‌کنندگان در مراسم اسکار نژادپرست بودند.

تؤیتربازی رئیس‌جمهور جدید آمریکا نیز دست‌مایه طنز مجری کمدین شد؛ جیمی کیمِل خطاب به نامزدهای جایزه اُسکار گفت شما امشب با حضورتان و سخنرانی‌هایتان مزاحم رئیس‌جمهور می‌شود چرا مجبور است ساعت 5 بامداد بیدار شود به صحبتهای شما واکنش نشان دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *