پیچ‌های فعالیت نظامی ما با روی کار آمدن یک فرد جدید، شُل نمی شود

8:19 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۲۲۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سردار صالحی اصل خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم با روی کار آمدن یک فرد جدید در آمریکا و به دلیل هراس از ادعاهای او، پیچ های برخی از فعالیتهای خود از جمله اقدامات نظامی‎‌مان را شُل کنیم.
سردار صالحی اصل
سردار حسین صالحی اصل معاون سابق بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر "لزوم احتیاط در انجام فعالیتهای نظامی در خلیج فارس به دلیل روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا" اظهار کرد: ما هیچگاه نباید این اصل را فراموش کنیم که با روی کار آمدن افراد جدید در آمریکا، در ماهیت خصمانه آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییری ایجاد نمی شود.

وی افزود: ما اگر در آمریکا منتظر آمدن فلِان کس باشیم یا از رفتن بَهمان شخص ناراحت شویم، در محاسباتمان نسبت به این دشمن مرتکب اشتباه شده ایم.

سردار صالحی اصل با بیان اینکه نوع تاکتیک ها و کلام جمهوریخواهان و دموکرات ها تفاوت هایی دارد اما تجربه سی و هشت ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد که ماهیتا و در مقام عمل، افرادی که از این دو حزب بر سرکار آمده اند، رفتاری خصمانه با جمهوری اسلامی ایران داشته اند، تصریح کرد: ما باید همواره مقتدرانه اعلام کنیم که از کسی نمی ترسیم؛ این حرف امروز ما نیست، در گذشته ای نه چندان دور و در جهان دو قطبی قبل، جمهوری اسلامی صراحتا اعلام کرد که نه از آمریکا و نه از شوروی، هیچگونه هراسی ندارد.

معاون سابق بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با بیان اینکه پیچ‌های فعالیت نظامی ما با روی کار آمدن یک فرد جدید در آمریکا، شُل نمی شود، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به هیچ عنوان از ترامپ و ادعاهای او هراس ندارد و آماده هر نوع اقدام بازدارنده در برابر بی عقلی های طرف مقابل است.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *