رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برای جامعه ما آفت است که فرزندان ما در مدارس مهارت درست زندگی کردن را فرا نمی‌گیرند

15:05 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۷۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حیات الغیب گفت: نیاز ضروری زندگی هر شخصی، یادگیری مهارت‌های اساسی زندگی است و برای جامعه ما آفت است که فرزندان ما در مدارس مهارت درست زندگی کردن را فرا نمی‌گیرند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، 
سیدحشمت اله حیات الغیب مدیرکل زندان‌های فارس در آیین افتتاحیه دوره‌های آموزشی فرزندان زندانیان زندان‌های شیراز که به مدت یکماه در مرکز آموزش منطقه۴ در حال برگزاری است گفت: دغدغه مقام معظم رهبری درخصوص کاهش آسیب های اجتماعی، مختص فرزندان زندانیان نیست بلکه همه جوانان تحت تاثیر تهاجم فرهنگی قرار دارند.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به جوانان افزود: معظم له جوانان را به امر ورزش، تحصیل و تهذیب سفارش کرده اند و یکی از مباحث مهم، موضوع اعتیاد است که تهدید جدی برای جامعه امروز به خصوص جوانان است. به منظور جلوگیری از تهدیدها، جوانان و نوجوانان ما باید در مدرسه مهارت‌های اساسی زندگی را آموزش ببینند.

وی تأکید کرد: نیاز ضروری زندگی هر شخصی، یادگیری مهارت‌های اساسی زندگی است و برای جامعه ما آفت است که فرزندان ما در مدارس مهارت درست زندگی کردن را فرا نمی‌گیرند.

مدیرکل زندان‌های فارس اضافه کرد: همه ما باید مهارت کنترل خشم، مهارت نه گفتن، تصمیم گیری، کنترل اضطراب، خودآگاهی و دوست یابی را آموزش ببینیم که در زندگی فردی و اجتماعی دچار بزهکاری نشویم که با فراگیری این دوره‌ها می‌توان از رفتارهای بزهکارانه و پرخطر جلوگیری کرد.

حیات الغیب با اشاره به اینکه شما آینده سازان مملکت هستید گفت: پدران شما گرفتار زندان شده اند باید مراقب باشید آسیب متوجه شما نشود.

شایان ذکر است دوره‌های آموزشی ویژه فرزندان زندانیان زندانهای شیراز با حضور پزشکان و روانشناسان مجرب به مدت یک ماه در مرکز آموزش و پژوهش منطقه ۴ شیراز درحال برگزاری است.



انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *