بازدید مدیرکل زندان‌های فارس از زندان‌های فیروزآباد و جهرم

21:30 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۷۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به منظور بازدید از زندان‌ها و بررسی مشکلات زندانیان، مدیرکل زندان‌های فارس به صورت سرزده از زندان‌های فیروزآباد، جهرم و بازداشتگاه قیروکارزین بازدید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، به منظور بازدید از زندان‌ها و بررسی مشکلات زندانیان، مدیرکل زندان‌های فارس به صورت سرزده از زندان‌های فیروزآباد، جهرم و بازداشتگاه قیروکارزین بازدید کرد.

سید حشمت اله حیات الغیب مدیرکل زندان‌های فارس به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات و فرمانده یگان حفاظت زندان‌های فارس در زندان فیروزآباد حضور یافتند و از اندرزگاه‌ها و قسمت‌های مختلف زندان بازدید و مسائل مختلف حفاظتی و امنیتی را بررسی کردند.

مدیر کل زندان‌های فارس در ابتدا با حضور در آسایشگاه سربازان وظیفه با آنان به گفتگو پرداخت و اموررفاهی آنان را بررسی کرد.

حیات الغیب سپس با حضور در اندرزگاه‌ها به صورت انفرادی و چهره به چهره، پرونده‌های قضایی آنان را مورد بررسی قرار داد.

این مقام قضایی در جمع زندانیان اظهار کرد: در طول مدت تحمل مجازات از برنامه‌های مختلف فرهنگی زندان استفاده و با شرکت در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه ای و فراگیری حرفه‌های مختلف، خود را برای زندگی پس از آزادی آماده کنند.

وی، روند خدمت رسانی به زندانیان و همچنین اجرای بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های سازمانی جهت کاهش جمعیت کیفری زندانیان را مورد تأکید قرار داد و از تلاش‌های پرسنل زندان تقدیر کرد.

سرهنگ انصاری در جمع سربازان وظیفه، ضمن برشمردن مسایل امنیتی و اصول زندانبانی اظهار داشت: رعایت نظم و انضباط سرلوحه خدمت مقدس سربازی است و ضروریست تا همه سربازان وظیفه، به این مهم توجه کنند.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *