شروع دوره آموزشی اقتصاد مقاومتی برای قضات و کارکنان قوه قضائیه و سازمان‌های تابعه

1:15 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۷۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
این دوره آموزشی با صدور گواهینامه رسمی با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در روزهای ۹ و ۱۰ اسفند ماه بر روی سایت مرکز بسیج قوه قضائیه و سایت مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه هفت سازمان زندان‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، علی اسمعیلی معاونت علمی پژوهشی مرکز بسیج قوه قضائیه گفت: دوره آموزشی اقتصاد مقاومتی با رویکردی بر نقش قوه قضاییه برای قضات و کارکنان قوه قضاییه و سازمان‌های تابعه برگزار می‌شود.
 
وی در خصوص برگزاری این دوره آموزشی گفت: این دوره آموزشی با صدور گواهینامه رسمی با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در روزهای ۹ و ۱۰ اسفند ماه بر روی سایت مرکز بسیج قوه قضاییه و سایت مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه هفت سازمان زندان‌ها به صورت مجازی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: قضات و کارکنان ستادی و تمامی سازمان‌های تابعه قوه قضاییه و دادگستری‌های سراسر کشور می‌توانند در روزهای یاد شده در این دوره آموزشی شرکت و در اتمام دوره، گواهینامه مصوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را پس از صدور از حوزه ها و پایگاه های بسیج خود دریافت کنند.

اسمعیلی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی می‌تواند در شناخت هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه موثر شود و فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای(مدظله العالی) هرچه مطلوبتر اجرایی شود.

شایان ذکر است سال گذشته نیز دوره آموزشی وصایای حضرت امام خمینی(ره) با همکاری سازمان زندان‌های کشور برای تمامی سازمان‌های تابعه قوه قضاییه برگزار و گواهینامه رسمی به شرکت کنندگان اعطا شد.





معلم
|
-
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
لطفا این دوره را برای اموزش و پرورش هم در نظظر بگیرید..
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *