وحدت و انسجام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ماههای آینده بیشتر هم می شود/مقبولیت و نفوذ آیت الله موحدی کرمانی وزن خوبی به جبهه داده است

16:10 - 07 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۶۴۳
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مقبولیت و نفوذ آیت الله موحدی کرمانی در جامعه روحانیت مبارز و حوزه های علمیه، وزن خوبی را برای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پدید آورده است.
جوکار
محمد صالح جوکار عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به برگزاری نخستین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در روز پنجشنبه هفته گذشته اظهار کرد: در ابتدا شاید خود ما هم تصور این استقبال گسترده را نداشتیم اما همانگونه که دیدیم، اولین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور سه هزار نفر برگزار شد؛ بحمدالله ما کمترین ریزش ها را داشتیم و این ناشی از همان احساس تکلیفی است که نیروهای انقلابی در سراسر کشور دارند.

وی افزود: این نیروها احساس کردند امروز باید در صحنه باشند و وظایف اساسی و کلیدی خود را که حقیقتا در خدمت به مردم خلاصه می شود را انجام دهند.

جوکار با بیان اینکه ما هر روز شاهد هستیم که "اتحاد" و "انسجامی" مثال زدنی بر محوریت جبهه مقاومت در حال شکل گیری است، تاکید کرد: با توجه به سازوکارهای پیشبینی شده و حضور جدی مردم در صحنه، پیشبینی می کنم این وحدت و انسجام در ماههای آینده و در نزدیک انتخابات ریاست جمهوری،  بیشترین نمود را داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه آیت الله موحدی کرمانی به عنوان یک ریش سفید با سابقه انقلابی بالا برای همه ما دارای ارزش خاصی هستند خاطرنشان کرد: مقبولیت و نفوذ آیت الله موحدی کرمانی در جامعه روحانیت مبارز و حوزه های علمیه، وزن خوبی را برای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پدید آورده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *