آخرین وضعیت پرونده قتل عام 8 نفر در ایرانشهر/ تکذیب خبر خروج مهدی هاشمی از کشور/بازداشت شدن مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گرند/ صدور قرار مجرمیت برای پزشک تبریزی

11:46 - 06 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۲۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
از مهمترین رویدادهای قضایی طی هفته گذشته می‌توان به آخرین وضعیت پرونده قتل عام 8 نفر در ایرانشهر، تکذیب شدن خبر خروج مهدی هاشمی از کشور، بازداشت شدن مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گرند، صدور قرار مجرمیت برای پزشک تبریزی و رد شدن درخواست اعاده دادرسی مهدی هاشمی در دیوان عالی کشور اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حقوق قضا طی هفته‌ گذشته با اخبار تازه و داغی از جمله  آخرین وضعیت پرونده قتل عام 8 نفر در ایرانشهر، تکذیب شدن خبر خروج مهدی هاشمی از کشور، بازداشت شدن مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گرند، صدور قرار مجرمیت برای پزشک تبریزی و رد شدن درخواست اعاده دادرسی مهدی هاشمی در دیوان عالی کشور و ... همراه بود.


منتظر نتیجه کارشناسی آزمایشگاه تشخیص جنایی در رابطه با پوکه‎‎های فشنگ هستیم

دادستان ایرانشهر در گفت‌وگو با میزان به آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده قتل عام 8 نفر در ایرانشهر اشاره کرد و گفت: پرونده به صورت خارج از نوبت و فوق‎العاده مطرح و در حال رسیدگی و منتظر نتیجه کارشناسی آزمایشگاه تشخیص جنایی در رابطه با پوکه‎های فشنگ هستیم.


برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید


خبر خروج مهدی هاشمی از کشور کذب است

در ابتدای هفته خبری مبنی بر خروج مهدی هاشمی از کشور در فضای مجازی دست به دست شد.

معاون اول قوه قضائیه بلافاصله پس از انتشار این شایعه در مصاحبه ای این شایعه را تکذیب کرد و گفت: مرخصی مهدی هاشمی  به پایان رسیده اما فعلًا تمدید شده است.

همچنین این مقام عالی قضایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالاتی درباره تمدید شدن مرخصی مهدی هاشمی گفت: مرخصی مهدی هاشمی مورد استثنایی نیست و از اختیارات قاضی است که اگر استدلال فرد را پذیرفت، مرخصی را تمدید کند.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید


درخواست اعاده دادرسی مهدی هاشمی در دیوان عالی کشور رد شد

به گزارش ، در حالی درخواست اعاده دادرسی مهدی هاشمی در دیوان عالی کشور رد شده است که وکلای وی مکررا مدعی پذیرش این درخواست شده بودند.


برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید


قرار مجرمیت پزشک تبریزی صادر شد

به گزارش ، بیستم مهر ماه سال جاری و همزمان با روز تاسوعای حسینی خبری مبنی بر فوت 2 عضو خانواده یکی از پزشکان تبریز در رسانه‌ها منتشر شد. 

بر اساس گفته رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی این پزشک مدعی شده بود که فردی چند غذای نذری در اختیار آن‌ها قرار داده و اعضای خانواده‎اش با مصرف این غذا مسمومیت پیدا کرده، راهی بیمارستان شده‌اند و در نهایت همسر و مادربزرگ این پزشک فوت می‌شوند.

نهایتاً اینکه پس از تحقیقات مقدماتی حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در روزهای ابتدایی این هفته در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از صدور قرار مجرمیت برای پزشک تبریزی خبر داد.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گرند بازداشت شد

حیدری معاون دادستان مشهد در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از دستگیری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گرند خبر داد و گفت: این فرد به اتهام فروش اوراق موسوم به سهام در مشهد شناسایی و بازداشت شد.


برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *