اف.بی.آی درخواست کاخ سفید مبنی بر تکذیب ارتباط مشاوران ترامپ با روسیه را رد کرد

10:31 - 06 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۱۸۲
اف.بی.آی درخواست کاخ سفید مبنی بر تکذیب گزارش‌های پیشین درباره ارتباط مشاوران ترامپ با روسیه در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرد.
اف.بی.آی درخواست کاخ سفید مبنی بر تکذیب ارتباط مشاوران ترامپ با روسیه را رد کرد
به گزارش گروه بین‌الملل ، اف.بی.آی درخواست کاخ سفید مبنی بر تکذیب گزارش‌های پیشین درباره ارتباط مشاوران ترامپ با روسیه در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرد.

سی.ان.ان گزارش داد: اخیرا کاخ سفید از «اداره تحقیقات فدرال درخواست کرده تا گزارش‌هایی که به وسیله رسانه‌ها درباره ارتباط مقامات دولت ترامپ با روسیه منتشر شده را تکذیب کند که این درخواست با مخالفت اف.بی.آی مواجه شده است.

این گزارش‌ها یک روز پس از مصاحبه تلوزیونی «رینس پرایباس» رئیس کارکنان کاخ سفید که در آن پرایباس گفته بود مقامات تیم ترامپ به وی اطمینان خاطر داده‌اند هیچ گونه ارتباطی با مقامات روسیه در زمان انتخابات نداشته‌اند، منتشر شده‌اند.

سی.ان.ان گزارش داد که پرایباس در اقدامی عجیب از اف.بی.آی این درخواست را داشته اما اف.بی.آی با این درخواست مخالفت کرده و حاضر به تکذیب علنی گزارش‌های پیشین در این باره نشده است.

پیش از این سی.ان.ان و نیویورک تایمز گزارش دادند که «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ با «سرگئی کیسلیاک» سفیر روسیه در آمریکا تماس تلفنی داشته و در این تماس تلفنی درباره لغو تحریم‌های روسیه نیز گفتگو شده است.







 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *