ظرفیت بوستان های پایتخت افزایش می یابد

11:03 - 03 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۲۶۷
یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه بهره برداری از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی بوستان های بزرگ مقیاس به تصویب اعضا رسید.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، اعضای حاضر در سیصد و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه بهره برداری از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی بوستان های بزرگ مقیاس را در دستور بررسی قرار دادند. 

در همین رابطه، اسماعیل دوستی، به عنوان مخالف این یک فوریت، گفت: این طرح، بار سنگینی که وزارتخانه ها باید آن را برعهده داشته باشند را به شهرداری متحمل می کند. 
وی افزود: در پارک ها نمی توان تمام شرایط را برای اجرای مسائل فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی ایجاد کرد. 

همچنین الهه راستگو به عنوان موافق این یک فوریت اظهارکرد: اعضای شورا وظیفه دارند تا زمانی که در شورا حضور دارند به وظایف خود عمل کنند. 

وی افزود: بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه بهره برداری از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی بوستان های بزرگ مقیاس در زمان باقی مانده شورای شهر تهران نیز ممکن است. 

در ادامه این جلسه، مهدی چمران گفت: قرار نیست با این یک فوریت، در پارک ها ساخت و ساز صورت گیرد. 

وی افزود: به غیر از احداث مساجد کوچک، اجازه هر گونه ساخت و ساز در فضای سبز پارک ها ارائه نشده است. 

در ادامه، پس از بررسی های اعضا، یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه بهره برداری از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی بوستان های بزرگ مقیاس با 15 رای به تصویب رسید. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *