رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پتروشيمى به دنبال ارزيابى پالايشگاه‌ها/ استفاده از ظرفيت داخلى براى افزایش ظرفيت تكنولوژى

16:57 - 02 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۰۹۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدير HSE شركت ملى صنايع پتروشيمى ايران از تاكيد وزارت نفت بر دانش و تكنولوژى داخلى خبر داد.
پتروشيمى به دنبال ارزيابى پالايشگاه‌ها/ استفاده از ظرفيت داخلى براى افزایش ظرفيت تكنولوژىبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزارى ميزان، حميدرضا عجمى در سمينار مديريت ريسك واحدهاى صنعتى با بيان اين كه رويكرد وزارت نفت در فاز اول ارزيابى پتروشيمى‌هاى كشور در حوزه امنيت و ايمنى است گفت: اولين رويكردى كه وزارت نفت به دنبال آن است ايمنى و امنيت در حوزه‌هاى پتروشيمى بوده و در همين راستا الزاماتى در حوزه ايمنى و آموزش آن براى مديران بخش‌هاى پالايشگاهى ارائه خواهد داد.

مدير HSE شركت ملى صنايع پتروشيمى ايران افزود: در حال حاضر پتروشيمىهاى كشور در حال حركت به سمت استفاده از تكنولوژى و ظرفيت داخلى براى پيشرفت توان پتروشيمى‌هاى كشور هستند.

در ادامه استفان واتسون كارشناس مشاور بخش مديريت ريسك شركت ارتور دليتل در ارتباط با استفاده از مديريت ريسك براى جلوگيرى از مرگ و مير و ضررهاى مالى گفت: مديريت ريسك مى‌تواند از مرگ و مير افراد و همچنين ضررهاى فراوانى كه در طول سال‌ها به صنايع مى‌رسد جلوگيرى كرده و مهمترين دستاورد آن را مى‌توان اطمينان داشتن از رو به جلو حركت كردن كار و صنعت مربوطه دانست و در حالى كه ايران به سمت خصوصى سازى در حال حركت است مى‌توان فهميد كه شركت‌هاى ايرانى به دنبال جذب سود بالاترى هستند.

وى ادامه داد: مديريت ريسك مى‌تواند براى تمامى مديران مهم و ضرورى دانست و حتى مى‌توان از آن به عنوان يك اولويت ياد كرد.

واتسون گفت: مطمئنان مزايای مديريت ريسك را مى‌توان يك عامل مهم در صنايعى مانند پتروشيمى دانست و در صورتى كه به آن توجه نشود مى‌تواند عواقب بسيار بدى داشته باشد.

وى در انتها اظهار كرد: مهمترين موضوع در مديريت ريسك را مى‌توان شناسايى عواقب ريسك‌هاى حوادث احتمالى كه منجر به مرگ و مير انسان خواهد شد، دانست.

انتهاى پيام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *