تلفن همراه آقای رئیس جمهور!

8:49 - 02 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۱۵۶۲
گاردین در گزارشی نوشت که دونالد ترامپ همچنان به استفاده از توئیتر و گوشی شخصی غیر ایمن خود استفاده می‌کند در حالی که وی از درز اطلاعات متنفر است.
ترامپ اگر از درز اطلاعات متنفر است تلفن همراه خود را کنار بگذاردبه گزارش گروه بین‌الملل ؛ نشریه گاردین در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ همچنان به استفاده از توئیتر و گوشی شخصی غیر ایمن خود ادامه می دهد در حالی که وی از درز اطلاعات متنفر است.

به نوشته این نشریه ترامپ هنوز سخنان خود را در صفحه توئیتر منتشر می‌کند و از گوشی «سامسونگ گلکسی» خود استفاده می‌کند که این اقدام تعجب همه را در دنیای فناوری برانگیخته است، در حالیکه سیستم امنیتی این گوشی در حد «پنیر امنتال» است.

هنگامی که ترامپ در انتخابات پیروز شد همه تصور می‌کردند که ترامپ تلفن همراه مورد علاقه خود را کنار خواهد گذاشت همانگونه که اوباما مجبور شد در مقابل آنچه برای سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا بسیار مهم بود، گوشی مورد علاقه «بلک بری» خود را کنار بگذارد، اما این اتفاق نیفتاد.

«نیکلاس ویور»، یک متخصص کامپیوتر امنیت در موسسه بین المللی علوم کامپیوتر در دانشگاه برکلی در این باره می‌گوید: بدون اغراق هک کردن سیستم یک گوشی گلکسی S4 و یا S3 معادل تکلیفی است که من برای دانشجویان دوره کارشناسی در نظر می گیرم.

گاردین در بخش دیگری نوشت: دونالد ترامپ به عنوان یک رئیس جمهور اقدامات امنیتی لازم را در این زمینه انجام نمی‌دهد اما شاید به یاد داشته باشید که در زمان مبارزات انتخاباتی، چگونه بر سر مسئله سرور ایمیل‌های شخصی، ترامپ رقیب خود، «هیلاری کلینتون» را به باد انتقاد گرفته بود در حالیکه خودش انیگونه اقدامات غیر ایمن خود را کنار نمی‌گذارد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *