تعبیر "آشتی ملی" برای یک کشور جنگ‌زده به کار می‌رود/قهر ما با کسانی که از خطوط قرمز نظام عبور کردند یک قهر "انقلابی" است

14:08 - 27 بهمن 1395
کد خبر: ۲۸۰۲۸۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
منصور حقیقت پور با بیان اینکه تعبیر "آشتی ملی" برای یک "کشور جنگ زده" به کار می رود، تاکید کرد: مردمی که در 22 بهمن چشم همه دشمنان را کور کردند، با هم قهر نیستند؛ ما تنها با آن کسانی قهر هستیم که از خطوط قرمز نظام عبور کردند و این قهر ما یک قهر انقلابی است؛ آنها باید توبه کنند.
حقیقت پور
منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی اظهار کرد: کسانی که تعبیر "آشتی ملی" را به کار بردند، هدفشان "سهم خواهی" بود که قطعا به این هدف نخواهند رسید.

وی با بیان اینکه ما باید به نوکری این ملت افتخار کنیم نه اینکه برای گرفتن سهم، از سر و کول همدیگر بالا برویم، یادآور شد: ما باید مثل اول انقلاب باشیم؛ بسیاری از مدیران در آن زمان می گفتند "لایق تر از ما هم هست، چرا ما را مدیر کردید؟".

مشاور رئیس مجلس با بیان اینکه تعبیر "آشتی ملی" برای یک "کشور جنگ زده" به کار می رود، تاکید کرد: مردمی که در 22 بهمن چشم همه دشمنان را کور کردند، با هم قهر نیستند؛ ما تنها با آن کسانی قهر هستیم که از خطوط قرمز نظام عبور کردند و این قهر ما یک قهر انقلابی است؛ آنها باید توبه کنند.

حقیقت پور در پایان با بیان اینکه ما با بی عرضه ها و آنهایی که نمی توانند مشکلات جامعه را حل کنند و ملت را معطل می گذارند، قهر هستیم افزود: ملتی به بزرگی ملت ما که بینی ارتجاع (آمریکا و صهیونیسم) را در منطقه به خاک مالیده، مگر نیاز به "آشتی ملی" دارد؟ آن آقایانی که تعبیر "آشتی ملی" را به کار می برند خودشان با نظام و مردم قهر هستند؛ آنها باید رویکرد خودشان را درست کنند؛ نظام با ملت خودش و رهبر با سربازان و مردم خودش قهر نیستند بلکه متحد و یکدل هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *