واکنش ترامپ به اظهارات رئیس جمهور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن

8:28 - 23 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۸۲۷۳
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به سخنان روز جمعه رئیس جمهور کشورمان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفته است که رئیس جمهور ایران باید مراقب باشد.
ترامپ: رئیس جمهور ایران باید مراقب باشد
به گزارش گروه بین‌الملل به نقل از جروزالم پست، دونالد ترامپ در واکنش به سخنان روز جمعه رئیس جمهور کشورمان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفته : رئیس جمهور ایران باید مراقب باشد.

ترامپ در جمع خبرنگاران در واکنش به سخنان رئیس جمهور کشورمان که روز گذشته گفته بود هر کس با ملت ایران با زبان تهدید سخن بگوید، ملت ایران او را پشیمان خواهد کرد، گفت: بهتر است رئیس جمهور ایران مراقب باشد.

«حسن روحانی» رئیس جمهور ایران روز 22 بهمن و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع صدها هزار نفر از مردم که در راهپیمایی شرکت کرده بودند گفت: باید با مردم ایران با زبان احترام سخن بگویید، ملت ایران هر کسی را که در برابر این کشور از زبان تهدید استفاده کند پشیمان خواهد کرد.

رئیس جمهور کشورمان گفت: مردم ایران با حضور گسترده خود به مردم جهان این پیغام را می‌دهند که باید با آنها با احترام برخورد شود.




پرویز غلامرضایی
|
-
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
ازطرف یک ایرانی به اقای ترامپ بگویید دقتتان رازیادکنیدوسطحی نگرنباشیدایرانی ها اهل شوخی نیستندعاقل باش عاااااااقل باش عاقل باش توایران دولت وملت یکی هستند عاقل باش کله راعقل می باید بی کلاهی عارنیست عاقل باش به خاطردیگران خودت راکوچک وخارنکن عاقل باش تمدن ماازشمادیرینه تروبرتراست پس عاقل باش
علی قربانی
|
-
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
سلام مدیر سایت این نطریه را هم به آقای ترامپ گوشزد کنند آقای ترامپ تازه وارد سیاست شده از مشاورانت سوال کن معنی حقوق بشر چیست؟ معنی تروریسم چیست ؟ معنی ظلم چیست؟ حامی تروریسم کیست؟ تروریسم وحامی تروریسم سیاستمداران آمریکا ،اسرائیل و عربستان وانگلیسی است که با نقشه پلیدشون مردم وغیرنظامیان مظلوم سوریه، بحرین،یمن وعراق را به خاطر حفظ منافع خود به خاک وخون می کشند نه ایرانی که از مظلوم حمایت می کند ، حقوق بشر که شما می گوئید مفهومش چیست این است حقوق بشری که مردم عربستان وبحرین ویمن نتوانند با آرائ خود ، سردمداران و مسئولین حکومتی خود را انتخاب کنند؟ پس کشوری که مردم نتوانند سرنوشت خودر را انتخاب کنند باید گفت حقوق بشر در آن رعایت نمی شود، آقای ترامپ کشوری که تبعیض ونژاد پرستی در آن رایج است حقوق بشر را رعایت نمی کنندمثل خود ،عربستان، بحرین چگونه می توانند حرف از حقوق بشر بزنند؟ آقای ترامپ وقتی که عربستان سعودی به برجهای آمریکا چند سال پیش حمله کرد وصدها مردم بیگناه وشهروندان آمریکایی خودتان راازبین برد و پس از آن با این بهانه به افغانستان وعراق حمله کردند ومیلیونها انسان بی گناه کشته شدند وبرخی کشور های غربی نیز حمایت کردند آیا این ترووریسم وحمایت از تروریسم نیست ،آیا این ظلم به مردم خود کشورتان نبود،آیا این ننگی برای شما نیست؟ حداقل به فکر ملت خودتان باشید. تاکی باید منافع اقتصادی را برحقوق بشر ترجیح دهید؟ وچرابا این همه جنایات عربستان را در لیست هفت کشور ی قرار ندادین که به آمریکا مهاجرت نکنند؟ چراکشورعربستان توی لیست تروریسم قرار نگرفته است؟ در مورد ایران چه مدرکی دارین که حامی تروریسم است ویا حقوق بشر در آن رعایت نمی شود؟تمام مسئولین ما بوسیله آراء مردم انتخاب می شوند . ملت ما حامی مظلومین است نه تروریسم مثل داعش پس کشور ما را با آل سعود ورژیم آل خلیفه مقایسه نکنید، آقای ترامپ سنی از شما گذشته.اگر به خداوند تبارک وتعالی وآخرت اعتقاد دارین پس ی کم بیندیش و..... وهمه ما دیر یا زود باید از دنیا برویم اما چه بهتر که نام نیکویی از خود جا بذاریم نام دفاع از حقوق انسانها.خداوند همه ماها را عاقبت به خیر بگرداند.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
این تویی که باید مراقب حرفات و نوع حرف زدنت با ملت شریف و همیشه در صحنه ایران باشی
نینجا
|
-
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
آقا ترامپ سلام . لطف کن شاخ محبت از بغل ما بکش . ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند . وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد . انشالله کاخ سفید رو هم حسینیه میکنیم .
بی نام ورزمنده وجانباز
|
-
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
درود بر ترامپ که براستی شجاعت این را داشت که چهره شیطان بزرگ امریکای جهانخواررا که مدتها برای ایران اشکار شده بود ولی برای بعضی از انسانهای ازاده وغیر ازاده دنیا پنهان مانده بود افشا کند .
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *