رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اتمام بازنگری لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت/ طرح لایحه در صحن علنی مجلس پس از تصویب بودجه

8:17 - 19 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۵۲۱
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از اتمام بازنگری لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت خبرداد.

اتمام بازنگری لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت/ طرح لایحه در صحن علنی مجلس پس از تصویب بودجههمایون هاشمی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در کمیسیون ویژه با حضور نمایندگان NGO ها، نمایندگان سازمان بهزیستی کشور و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر کار بازنگری لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در کمیسیون ویژه مجلس شورای اسلامی به اتمام رسیده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری 2 جلسه با نمایندگان سازمان بهزیستی و NGO ها در رابطه با لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت اظهارکرد: پس از بررسی های صورت گرفته و مذاکره با نمایندگان NGO ها و بهزیستی، لایحه در کمیسیون ویژه به تصویب رسید.

هاشمی از ارسال لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت به دستگاه های ذی نفع خبرداد و تصریح کرد: پیش بینی می شود طی روزهای آینده لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت از طریق دبیرخانه کمیسیون ویژه مجلس به دستگاه های ذی نفع و NGO ها ارسال شود.

وی در رابطه با زمان مطرح شدن لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این لایحه پس از تصویب بودجه سال 96 در مجلس شورای اسلامی به صحن علنی مجلس آورده خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورتی که بررسی لایحه بودجه سال 96 به طول بیانجامد، لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت پس از تعطیلات عید نوروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *