رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دهه مبارک فجر نشان‌دهنده بصیرت انقلابی و ولایتمداری ملت ایران است

5:00 - 15 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۵۰۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین "سیدمرتضی موسوی" دهه فجر را فرصتی مناسب برای بازخوانی آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه فرهنگ انقلاب اسلامی باید به نسل جوان منتقل شود، گفت: بزرگداشت و پاسداشت دهه فجر نشان‌دهنده ظلم ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین "سیدمرتضی موسوی" با تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر، پیروزی انقلاب اسلامی را نشان دهنده حرکت عظیم مردمی به سمت ایجاد حکومتی اسلامی عنوان کرد و افزود: بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، تکریم شعائر الهی و ارزش‌های انسانی و معنوی است.

وی ولایت فقیه را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و با بیان این مطلب که دهه فجر جوشش انگیزه‌ها و اراده‌ها در نیل به بلندای کرامت انسانی و عزمی راسخ برای بازگشت به ارزش‌ها و زیبایی‌هایی است که خاستگاه اصلی آن فطرت پاک انسانی می باشد، خاطرنشان کرد: این حرکت بی‌بدیل، سرآغاز دوره و حیات جدیدی برای ملت ایران و تمام آزادی خواهانی است که رو به سوی افق‌های بلند و متعالی دارند و می خواهند زمینه ساز تحقق وعده انبیاء الهی باشند.

موسوی در ادامه اظهار داشت: اینک در دهه چهارم انقلاب، ملت بزرگ ایران با توکل به خداوند متعال در عرصه‌های مختلف علم و دانش رو به سوی آینده‌ای روشن دارد و با وجود دسیسه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از سوی دشمنان، همچنان با عزت و استقلال هر چه بیشتر و با همان روحیه استکبارستیزی خود مقابل تمامی قدرت‌های جهانی، اهداف انقلابی خود را عملی نموده و امیدی دوباره به مسلمانان و مستضعفان جهان بخشیده که به فضل خداوند متعال آثار آن در نقاط مختلف جهان متجلی شده است.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان مازندران دهه مبارک فجر را نشان‌دهنده اوج بصیرت انقلابی و ولایتمداری مردم دانست و تاکید کرد: ایام ‌ا... دهه فجر تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‌ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود، ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین افکند و با نسیم روحبخش بهار انقلاب اسلامی، مشام تمام وفاداران راستین ‌آزادی و عدالت را معطر نمود.

موسوی همچنین به برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و با تاکید بر لزوم حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، خاطرنشان کرد: کارکنان دادگستری استان مازندران نیز همگام با ملت بزرگ ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه ضمن تجدید میثاق با امام(ره) و شهدای گرانقدر، با مقام معظم رهبری تجدید بیعتی دوباره خواهند نمود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های فرهنگی دادگستری مازندران در ایام ا... دهه مبارک فجر، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقه احکام، تجلیل از آمران به معروف و برگزاری نمایشگاه کتاب و برگزاری مسابقات ورزشی را از جمله این برنامه ها برشمرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *