سفر اعضای کمیسیون اصل۹۰ به استان فارس/بررسی شکایت از دانشگاه علوم پزشکی و حوزه میراث فرهنگی استان فارس

23:02 - 12 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۴۰۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: اعضای این کمیسیون در سفری دو روزه برای بررسی شکایت های واصله درباره عملکرد دانشگاه علوم پزشکی و حوزه میراث فرهنگی به استان فارس سفر کردند.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت؛ بهرام پارسایی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس به شهر شیراز، گفت: این سفر از روز گذشته با هدف بررسی پرونده های شکایت از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و حوزه میراث فرهنگی و گردشکری استان فارس صورت گرفت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این سفر جلساتی با حضور شکایان و مسئولان دستگاه های مربوطه برگزار شد و چندین بازدید میدانی از بخش های مختلف استان از سوی اعضای کمیسیون اصل 90 انجام شد.

وی با اشاره به شکایت مطروحه از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان فارس، گفت: این شکایت ها بیشتر مرتبط با واگذاری املاک، وضعیت تولید و نگهداری دارو، نحوه عرضه دارو، وضعیت بیمارستان ها و نحوه واگذاری مراکز درمانی و داروخانه ها و وضعیت تشکل های دانشجویی بود و به تمام این موضوعات با حضور اعضای کمیسیون اصل 90 رسیدگی شد.

پارسایی درباره شکایت مطروحه از مجموعه میراث فرهنگی و گردشکری استان فارس، گفت: شکایت ها در این حوزه بیشتر مربوط به نحوه نگهداری آثار تاریخی بود، زیرا در شرایط کنونی این آثار وضعیت خوبی ندارند.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، تصریح کرد: در سفر اعضای کمیسیون اصل 90 به استان فارس و شهر شیراز، بررسی ها درباره شکایت های مطروحه صورت گرفت و اعضای کمیسیون گزارشهای خود را در آینده به کمیسیون ارائه خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *