رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف بیش از 22 کیلوگرم هروئین از یک پژو

12:25 - 12 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۱۹۷
فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یك دستگاه خودرو پژو 405 و كشف 22 كیلو و 800 گرم هروئین در بازرسی از این خودرو خبر داد.
کشف بیش از 22 کیلوگرم هروئین از یک پژوبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،سردار "احمد علی گودرزی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت:مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند شخصی با ایجاد یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت گسترده در این امر فعالیت می كند.  

وی افزود: پس از اطمینان یافتن از این موضوع كه نامبرده قصد دارد با همدستانش یک محموله مواد مخدر را به استان فارس و شهر شیراز انتقال دهد، در این راستا مأموران به محور شیراز – فسا اعزام و با انجام اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به قاچاقچیان را در حالی که بدون سرنشین رها شده بود، شناسایی كردند.  

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با مراقبت های نامحسوس مأموران، صاحبان این محموله مواد مخدر كه سه نفر بودند، به محل پارك خودرو مراجعه كه در یك عملیات غافلگیرانه همگی آنان دستگیر و به همراه خودرو به مقر انتظامی اننتقال داده شدند.  

سردار گودرزی گفت: در بازرسی از این خودرو 22 كیلو و 800 گرم هروئین كه به طرز ماهرانه ای در صندلی عقب خودرو جاسازی شده بود، كشف شد.  

فرمانده انتظامی استان فارس هشدار داد: استان فارس محل ناامنی برای قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خواهد بود و مأموران جان بر كف نیروی انتظامی استان به حكم قانون به شدت با آنها برخورد می كنند.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *