رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رکورد شکنی جابجایی مسافر ترانزیت توسط ماهان ایر/گسترش شبکه پروازی و افزایش فرکانس پروازها

12:50 - 11 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۳۷۵۱
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
هواپیمایی ماهان ایر رکورد جابجایی ۱۴۵ هزار مسافر ترانزیت را در سال کسب کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، سمینار فرصت های گردشگری آلمان به میزبانی هواپیمایی ماهان ایر در تهران برگزار شد.

مدیر کل بازاریابی و توسعه فروش ماهان ایر در این مراسم گفت : سال گذشته توانستیم ۱۴۵ هزار مسافر ترانزیت را از شرق آسیا به اروپا و بالعکس ببریم و این یک رکورد برای ماهان ایر به حساب می آید و در صدد افزایش مسافران ترانزیت هستیم.

حسینی گفت: ماهان ایر اولین شرکتی بود که ایرباس ۳۲۱ را وارد کشور کرد و در حال حاضر هواپیماهای مدرن ایرباس ۳۴۰ در ناوگان هواپیمایی ماهان ایر فعال هستند.

وی گفت: در سال ۲۰۱۶ پروازهای مستقیم به مسکو ، کیف ، کپنهاگ و پاریس را راه اندازی کردیم و قصد داریم تا در سال ۲۰۱۷ پروازهای مستقیم به باکو ، بارسلون و لاهور را شروع کنیم.

مدیر بازاریابی ماهان ایر افزود: به زودی تعداد پروازهای ماهان به کابل به ۵ پنج پرواز در هفته افزایش می یابد و تعداد پروازها در مسیر پاریس، کپنهاگ ، دوسلدورف و میلان نیز افزایش خواهند داشت.

حسینی با بیان اینکه ماهان ایر از سال ۲۰۰۲ به آلمان پرواز می کند گفت: در حال حاضر دو پرواز هفتگی به مونیخ و سه پرواز هفتگی به دوسلدورف داریم که تعداد پروازها به دوسلدورف در تابستان به ۴ پرواز هفتگی افزایش می یابد و ماهان ایر در سال گذشته ۷۰ هزار مسافر را به آلمان برده است.

وی در خصوص سرویس های ویژه ماهان ایر گفت: تخفیف های ویژه برای مسیرهای اروپایی در نظر گرفته شده و همچنین مسافران کلاس تجاری ماهان در مسیرهای شرق آسیا و اروپا می توانند از سرویس Fast Track برای تردد به فرودگاه استفاده کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *