ضرورت لزوم حرفه آموزی و اشتغال مددجویان

21:30 - 10 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۳۳۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حمزه با اشاره به این که اشتغال باعث پرشدن اوقات فراغت و اصلاح مددجویان می‌شود، گفت: باید مددجویان را به فراگیری حرفه آموزی و اشتغال تشویق کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، محمدرضا مترقب رئیس کل دادگستری استان همدان به همراه کامران حمزه دادستان دادسرای عمومی وانقلاب همدان با همراهی حسن محمدیاری مدیرکل زندان‌های همدان از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان بازدید کرد.

این هیئت قضایی در ابتدا از کارگاه‌های نانوایی، چرم دوزی و سفالگری بازدید و از روند ایجاد اشتغال و حرفه آموزی مددجویان ابراز رضایت کردند.

در این بازدید حمزه دادستان عمومی و انقلاب همدان با اشاره به این که اشتغال باعث پرشدن اوقات فراغت و اصلاح مددجویان و زمینه بازگشت سعادتمندانه آنها به جامعه می‌شود گفت: باید مددجویان را به فراگیری حرفه آموزی و اشتغال تشویق کرد.

در ادامه هیات بازدید کننده با حضور در واحد فرهنگی، باشگاه ورزشی، صنایع دستی، مجتمع حرفه آموزی و بهداری در جریان اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته برای مددجویان قرار گرفت.

همچنین با حضور در داخل کلیه بندها با مددجویان دیدار چهره به چهره داشتند و ضمن بررسی مشکلات قضایی، تغذیه، بهداشت و درمان  و تکریم ارباب رجوع رهنمودهای لازم را در راستای تسهیل مشکلات ارائه کردند.

گفتنی است در پایان این بازدید رئیس کل دادگستری و هیات همراه وضعیت اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی را مطلوب ارزیابی و با پایان حبس 9 نفر از مددجویان موافقت کرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *