رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بعد از آزادسازی حلب، حضور مستشاری ایران همچنان پابرجاست/ هنوز تروریست ها در سوریه نفس می کشند

16:17 - 09 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۲۸۹۹
دسته بندی: سیاست
هنوز قسمتی از کشور سوریه در اختیار داعش، جبهة النصره و گروه های تروریستی دیگر است، این گروه ها که به نیابت از استکبار جهانی در سوریه حضور دارند همچنان به آنجا چشمداشت دارند لذا باید با جدیت بیشتری به کار خود ادامه دهیم تا اینها به طورکامل از آن جا بیرون بروند.
ایران باید در بحث های دیپلماسی فعالانه از سوریه دفاع کند
اسماعیل  کوثری در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی ، با تأکید بر اینکه با پایان یافتن عملیات آزادسازی حلب حضورمستشاری ایران در سوریه باید همچنان ادامه پیدا کند، گفت: ما فقط برای موضوع آزادسازی حلب در اینجا پشتیبانی مستشاری نکردیم.

رئیس سابق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ارتباط تنگاتنگی که ایران در دوران دفاع مقدس با کشور سوریه داشت، اظهار کرد: بر خلاف تصور معمول الان دقیقا زمانی است که ما باید بیشتر به سوریه کمک کنیم و در جهت اینکه کار تمام شود تا آخر کنار آنها باشیم.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه هنوز قسمتی از کشور سوریه در اختیار داعش، جبهة النصره و گروه های تروریستی دیگر است، خاطر نشان کرد: این گروه ها که به نیابت از استکبار جهانی در سوریه حضور دارند همچنان به آنجا چشمداشت دارند لذا باید با جدیت بیشتری به کار خود ادامه دهیم تا اینها به طورکامل از آن جا بیرون بروند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *