تغییر زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان/ درخواست خانواده شهدا از شهرداری

13:32 - 06 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۱۹۱۸
معاون شهردار تهران از تغییر زمان تشییع پیکر شهدای آتش نشان خبرداد.
تغییر زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان / درخواست خانواده شهدا از شهرداریبه گزارش خبرنگار گروه جامعه مجتبی عبدالهی گفت: با توجه به موافقت خانواده شهدای آتش نشان و درخواست تعدادی دیگر از خانواده شهدای تفحص نشده، مقرر شد مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان به تعویق بیفتد.

وی افزود: این اقدام به این منظور است که آوار برداری ها همچنان ادامه داشته و در تلاش هستیم پیکر مطهر سایر آتش نشان های شهید نیز یافت شود.

رئیس ستاد تشییع پیکر شهدای آتش نشان در پاسخ به این پرسش که مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان چه زمانی برگزار خواهد شد اظهار کرد: این مراسم طی 2 تا 3 روز آینده برگزار می شود اما زمان دقیق این مراسم را بعدا اعلام خواهیم کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به آمادگی تمام دستگاه ها برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمام مجموعه های شهرداری تهران آمادگی برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان را دارند و هر زمان که به توافق برسیم این مراسم را برگزار خواهیم کرد.

عبدالهی درخصوص مکان برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان اذعان کرد: مکان برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان همان دانشگاه تهران است که پیش از این اعلام شده بود اما زمان آن تغییر خواهد کرد. 

وی تاکید کرد: تلاش بر این است که از روز شنبه شرایط خیابان جمهوری به حالت عادی برگردد و خودروها بتوانند در این مسیر تردد کنند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *