هشدار مقام‎های امنیتی رژیم صهیونیستی به نتانیاهو درباره لغو برجام

15:11 - 03 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۶۲۹
یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که مقام های امنیتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر این رژیم هشدار داده‌اند که دونالد ترامپ را به سمت لغو توافق هسته‌ای ایران ترغیب نکند.
اسرائیلبه گزارش گروه بین‌الملل ، روزنامه «هاآرتص» نوشته است که مقامات ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو هشدار داده‌اند که دونالد ترامپ را به سمت لغو توافق هسته‌ای ایران ترغیب نکند.

مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی تصریح می کنند که این نگرانی وجود دارد که لغو توافق هسته‌ای موجب تنش و درگیری بین واشنگتن و دیگر طرف های این توافق به ویژه چین و روسیه شود، و از سوی دیگر رویارویی مستقیم بین تهران و واشنگتن در خصوص موضوع هسته‌ای به معنای از بین رفتن دست‌آوردهای برجام است که موجب شده محدودیت های شدیدی بر برنامه هسته ای ایران اعمال شود.

پیش از این خبرگزاری رویترز گزارش داد که نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت که پس از مراسم تحلیف دونالد ترامپ با وی به صورت تلفنی درباره مسائلی مختلفی از جمله ایران رایزنی خواهد کرد.

«بنیامین نتانیاهو» روز یکشنبه در نشست کابینه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که پس از مراسم تحلیف با دونالد ترامپ در خصوص مسائلی از قبیل مناقشه اسرائیل و فلسطین، بحران سوریه، و آنچه تهدید ایران خواند تلفنی رایزنی می کند.

«نتانیاهو» افزود که توقف آنچه تهدید ایران می‌نامد و برهم‌زدن توافق هسته‌ای با ایران از اولویت‌های اول رژیم صهیونیستی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *