سخنگوی وزارت کشور افغانستان: "طالبان" از قندهار عقب نشستند

8:07 - 03 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۲۰۳
سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد: گروه طالبان حملات شدیدی را در شهرستان میوند قندهار انجام دادند، اما با تحمل تلفات سنگین، ناچار به عقب نشینی شدند.
سخنگوی وزارت کشور افغانستان: به گزارش سرویس بین الملل صدیقی سخنگوی وزارت کشور افغانستان با بیان اینکه نیروی هوایی نیز مواضع طالبان را بمباران کردند، گفت: 22 جسد طالبان در میدان های درگیری مشاهده شد.
 
صدیقی در گفت‌و گو افزود: طالبان مجبور شدند با تحمل تلفات سنگین عقب نشینی کنند و به گفته وی در این درگیری ها به نیروهای افغان تلفاتی وارد نشده است.
 
صمیم خپلواک سخنگوی استاندار قندهار افغانستان، روز جمعه اعلام کرده بود که گروه طالبان به مقر فرماندهی پلیس شهرستان میوند حمله کرده و درگیری در این شهرستان به شدت ادامه دارد.
 
برخی رسانه ها از کشته شدن پلیس و غیر نظامیان در این حمله خبر داده و گفته اند که شماری از نیروهای پلیس نیز زخمی شده اند.
 
صدیق صدیقی سخنگوی وزارت کشور افغانستان روز «شنبه» از ادامه عملیات زمستانی علیه طالبان در استان های «قندوز»، «ارزگان»،«فراه»، «ننگرهار» و «غزنی» خبر داد و افزود: چندین روستا در استان های قندوز و ارزگان از وجود طالبان پاکسازی شده و تلفات نیز به این گروه وارد شده است.
 
وی گفت: تجهیزات و سلاح های جدید برای نیروهای پلیس ارسال خواهد شد تا برای مبارزه با طالبان و تروریست‌ها در فصل بهار آمده باشند.
 
/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *