رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جهانگیری: مساله جوانان موضوع یک وزارتخانه نیست/حضور مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی است

12:41 - 02 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۰۹۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
معاون اول رییس جمهوری مساله جوانان را تنها موضوع یک وزارتخانه ندانست و گفت: باید در حل مشکل جوانان، همه کمک کنند و دولت هم وظیفه خود می داند که در این راستا گام بردارد.
جهانگیری: مساله جوانان موضوع یک وزارتخانه نیست/حضور مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی است

به گزارش گروه سیاسی ، اسحاق جهانگیری روز شنبه در کنگره ملی مدیریت امورجوانان که در سالن همایش های هتل المپیک برگزار شد، افزود: شورای عالی جوانان نیز باید در راستای مشکلات جوانان قدم بردارد و مجلس شورای اسلامی هم باید در این زمینه قوانین تصویب کند.

وی ادامه داد: مسائل جوانان از بخش های مختلفی تشکیل شده که نیاز به کار فرابخشی و بین بخشی است که در آن جاها باید تصمیم گیری شود و نهایتا شورای عالی جوانان باید به آن بپردازد.

جهانگیری اضافه کرد: از نظر حاکمیتی و دولت تدبیر و امید، جامعه جوان ما باید نگاهی سراسر امید به آینده داشته باشد. مهمترین وظیفه ای که در مقطع فعلی بر دوش حاکمیت است، آن است که امید در بین کل جامعه و به خصوص نسل جوان باید همیشه وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه مهمترین مشکل جوانان، اشتغال و ازدواج است، گفت: موضوع جوانان موضوع یک وزراتخانه نیست و همه باید در مورد حل مشکل جوانان کمک کنند.

جهانگیری اظهار کرد: قبل از هر چیزی حادثه تلخ و تاسف آور آتش سوزی و ریزش ساختمان در تهران که منجر شد تعداد زیادی از عزیزان ما بخصوص آتش نشانان فداکار، ارزشمند و انسان دوست که در مواقع سخت و در لحظاتی که دیگران نیاز به کمک دارند، به پا می خیزند و با جانفشانی و ایثارگری برای نجات دیگران جان خود را به خطر می اندازند، تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از آن ها زیرآوار هستند که از درگاه خداوند مسالت داریم که بتوانیم به آن ها به صورت سالم دست پیدا کنیم و چنانچه تقدیر الهی چیز دیگری باشد به بازماندگان آنان تسلیت می گویم.

معاون اول رئیس جمهوری اضافه کرد: ملت ایران در این حادثه نشان دادند که در مواقع حساس در صحنه حضور دارند و همراهی ملت، سرمایه بزرگی است که در اختیار مسئولین جمهوری اسلامی است.

جهانگیری یادآور شد در آن لحظات اول خیلی از مردم به مراکز انتقال خود مراجعه کردند که بتوانند به این گونه به کسانی که نیازمند حیات هستند با خون خود کمک کنند که از همه سپاسگزاریم.

وی ادامه داد: البته این گونه مسائل نیازمند بررسی ها و پیگری های بعدی است چرا که باید به مردمی که در این حادثه آسیب های مادی دیده اند و کارگرانی که کارشان را از دست داده اند، رسیدگی شود و مسائل فنی و اینکه چگونه چنین شرایطی بوجود آمده است از مسائلی است که حتما در دولت به آن رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *