توجه نکردن مالکان به هشدارهای آتش نشان ها/ پلمب ساختمان های خطر آفرین تهران

14:32 - 30 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۴۴۸
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: بارها آتش نشانی، اعضای شورای شهر تهران و کارشناسان ایمنی به ناامن بودن ساختمان پلاسکو تذکر دادند و امروز شاهد هستیم بی توجهی به تمام این تذکرات جان انسان های بی گناه را گرفت.

به گزارش گروه جامعه ، اقبال شاکری با بیان اینکه ساختمان های خیابان های جمهوری به دلیل انباشت تجهیزات کارگاهی و بارگذاری بیش از حد جمعیت از ناایمن ترین نقاط شهر تهران هستند.

و ی افزود: ساختمان پلاسکو همچون ساختمان علاالدین و دیگر بناهای تجاری که نه ایمنی لازم را دارند و نه از تجهیزات امدادی استاندارد برخوردار هستند آمادگی ایجاد بحران های شهری را دارند.

شاکری با تاکید بر اینکه سازمان آتش نشانی و بازرسی بارها به ناایمن بودن ساختمان پلاسکو همچون ساختمان علاالدین به مالک تذکر دادده، اما شاهد هستیم که این تذکرات نتیجه ای در پی نداشته است خاطرنشان کرد: تا دیر نشده باید این بناهای خطرناک را پلمب کنیم.

شاکری با اشاره به اینکه شهردار تهران بلافاصله پس از وقوع حادثه در ساختمان پلاسکو حاضر شده است ، گفت: متاسفانه باوجود تلاش آتش نشانان به دلیل فرسودگی بنا شاهد ریزش ساختمان پلاسکو بودیم و فاجعه دیگری رخ داد .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *