فرمانداران غایب جلسه امروز استانداری توبیخ می شوند

10:36 - 28 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۵۶۹
حسین هاشمی گفت: خداترسی و اجرای قانون در مسیر انتخابات امری ضروری است و اگر ما خلاف قانون عمل کنیم باید به مردم جواب دهیم.
حسین هاشمی
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حسین هاشمی استاندار تهران در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی اظهار کرد: تجربه انتخابات سال 94 در راستای تعامل میان ستاد انتخابات و نظارت بسیار عالی بود.

وی افزود: خداترسی و اجرای قانون در مسیر انتخابات امری ضروری است و اگر ما خلاف قانون عمل کنیم باید به مردم جواب دهیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه تعامل هیات اجرایی و نظارت در انتخابات سال 94 بی نظیر بود گفت: ما هیچ مشکلی در رابطه با معتمدین در انتخابات سال 94 نداشتیم و انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار شد.


هاشمی تاکید کرد: افرادی را باید در هئیت های اجرایی انتخاب کنیم که دیندار باشند و به قانون عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه ما امانتدار آرای مردم هستیم گفت:انتخابات باید سالم برگزار شود و با رعایت بی طرفی و قانون باید در این عرصه وارد عمل شد.

هاشمی با اشاره به مشکل انتقال شمارش آرا در انتخابات گذشته تاکید کرد:باید این گونه مشکلات را حل کنیم.

وی تصریح کرد:مردم ایران ثابت کردند که در همه صحنه ها حضور دارند علی رغم اینکه در کشور ما حزب مشخصی وجود ندارد ومردم دارای گرایش سیاسی هستند اما بدون درنظرگرفتن این موضوع در همه صحنه ها مثل انتخابات و راهپیمایی ها حضور دارند.

استاندار تهران گفت:امیدواریم یک روزی حزب به معنای واقعی در کشور ما شکل بگیرد.

هاشمی تاکید کرد:این موضوع برای نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار است که همه مسئولین با رای مردم انتخابات می شوند و این توانمندی و پختگی قانون اساسی ما را نشان می دهد.

وی تصریح کرد:ما باید انتخابات صحیح و درست برگزارکنیم و فرمانداران باید متولی اصلی برگزاری انتخابات باشند و فرمانداران باید در جلسه مربوط به انتخابات حضور پیدا کنند و کسانی که در جلسه امروز نبوده اند باید توبیخ شوند و به آنها تذکر داده شود زیرا ما باکسی تعارف نداریم.

استاندار تهران با بیان اینکه بنده علاقمند بودم انتخابات به صورت الکترونیک برگزار شودخاطرنشان کرد:تجربه سال گذشته در نحوه شمارش آرا به گونه ای صورت گرفت که ما کمترین اشتباه را در شمارش آرا داشتیم.

هاشمی گفت:اگر در انتخابات صیانت از آرا به بهترین شکل مثل انتخابات ما صورت گیرد مردم باردیگر درعرصه انتخابات حضور چشمگیری خواهند داشت.

وی تاکید:امیدواریم بتوانیم یک انتخابات قانومندی را در استان تهران برگزار کنیم و خداوند توفیق چنین کاری را به ما بدهد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *