گروهک‎های تروریستی برای مقابله با ارتش سوریه دست به دامن رژیم صهیونیستی شدند

20:10 - 27 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۳۶۹
یکی از گروهک های تروریستی در سوریه به تازگی «نفشه‌راه» خود را برای حل بحران سوریه منتشر کرده که در آن برای غلبه بر دولت سوریه خواستار عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه ارتش سوریه شدند.
جبهه نجات ملیبه گزارش گروه بین‌الملل ، خبرگزاری «سانا» گزارش داد که یکی از گروهک های تروریستی به اصطلاح «حبهه نجات ملی سوریه» پیشنهاد خود را برای پایان‌دادن به بحران سوریه تحت عنون «نقشه‌راه» آینده سوریه منتشر کرده است.

بنا به گزارش «سانا» این گروهک تروریستی ضمن به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی، در نقشه‌راه خود خواستار ایجاد روابط دوستانه با این رژیم  شده است.

این گروهک تروریستی که عمده افراد آن فراریان سوری خارج از کشور هستند در ادامه نسخه پیچی خود برای مردم سوریه منطقه بلندی های جولان که رژیم صهیونیستی از سال 1967 به صوت غیر قانونی اشغال کرده به این رژیم واگذار می کند و همچنین در راستای ایجاد روابط دوستانه با اسرائیل وعده می دهد که تمام نیروهای مقامت فلسطین در سوریه را از بین می برد.

«فهد المصری» سخنگوی این گروهک نیز در پیامی از رژیم صهیونیستی خواسته که در پشتیبانی از گروهک های تروریستی علیه نیروهای ارتش سوریه عملیات نظامی انجام دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *