رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ضرورت برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی مجازی در دانشگاه‌ها

15:20 - 27 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۳۵۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه صنعتی بیرجند بر ضرورت برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی مجازی در دانشگاه‌ها تاکید کرد.
ضرورت برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی مجازی در دانشگاه‌هابه گزارش گروه جامعه ، حجت الاسلام حسین مسعودی درخصوص لزوم برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، گفت: مفهوم آزاداندیشی یک مفهوم حساس و اهمیت بسیار بالایی دارد.

وی افزود: در نگاه رهبری هدف از مفهوم آزاداندیشی و کرسی‌های آزاداندیشی و یا در واقع کرسی‌های نظریه‌پردازی، این است که در دانشگاه‌ یک سری تضارب‌آرایی باشد و افکار و سلیقه‌ها در کنار هم قرار گیرند.

مسئول دفتر نهادرهبری دانشگاه صنعتی بیرجند با اشاره به اینکه کرسی‌های آزاد اندیشی باید به دنبال حق باشد، اظهار کرد: کارشناسان و داوران در کرسی‌های آزاداندیشی نیز باید حقیقت را بیان کرده و بی‌طرف باشند.

وی با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی زمینه رشد و پیشرفت را در جامعه فراهم می‌کنند، ادامه داد: اگر گروهی مغرض بخواهند با استفاده از این کرسی‌ها یکدیگر را بکوبند، این مساله  از آسیب‌های کرسی و نشست‌های آزاداندیشی است.

مسئول دفتر نهادرهبری دانشگاه صنعتی بیرجند یادآورشد: در دانشگاه صنعتی بیرجند کرسی‌های آزاد اندیشی برگزار می‌شود، اما میزان آن به اندازه مطلوب و مورد انتظار نیست.


مسعودی با بیان اینکه آزاداندیشی در دانشگاه باید به سمت عمل پیش برود، خاطرنشان کرد: در برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی استفاده از فکر و نظر خود دانشجو درخصوص موضوع کرسی‌ها نیز لازم است.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه صنعتی بیرجند بر ضرورت برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی مجازی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: با فرهنگ‌سازی درست و استفاده مناسب از فضای مجازی می‌توان کرسی‌های مجازی را راه‌اندازی کرد و از دغدغه دانشجویان بهره برد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *