رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رنگ بازیافت بر روی دیوار مدارس قلب تهران

11:10 - 27 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۱۷۰
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 با اشاره به اجرای طرح نقاشی دیواری با موضوع بازیافت بر روی دیوار مدارس قلب پایتخت گفت: 2200 متر مربع از دیوارهای پنج مدرسه منتخب منطقه 6 با محور بازیافت رنگ آمیزی شد.

به گزارش گروه جامعه ، افشین خدامی با اشاره به اینکه این طرح با هدف ارتقای فرهنگ بازیافت صورت گرفت گفت: صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش مصرف پسماند و آشتی با طبیعت از جمله مضامینی است که بر روی دیوارها نقش بسته است.

وی با اشاره به اینکه این طرح نقش بسزایی در آشنایی کودکان و نوجوانان با مضامین بازیافت دارد ادامه داد: آینده کشور به دست کودکان ساخته می شود و برای آموزش آن ها باید از هر ابزاری استفاده کرد.

خدامی با بیان اینکه سرانه مصرف انرژی و تولید زباله در کشور ما بسیار بالا است توضیح داد: با تغییر سبک زندگی باید شرایط موجود را تغییر داده تا بیشتر قدر منابع انرژی که در اختیار ماست بدانیم.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 با تاکید بر آنکه فرهنگ سازی برای بازیافت در تمامی مدارس منطقه 6 در دستور کار قرار گرفته است تصریح کرد: غرفه های بازیافت در مدارس منطقه دایر شده است و دانش آموزان با تحویل پسماند و زباله های تولید شده خود اقلام آموزشی با محور بازیافت دریافت می کنند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *