پلمب كارگاه توليد روغن های صنعتی تقلبی در اسلامشهر

17:26 - 26 دی 1395
کد خبر: ۲۶۷۹۱۲
فرمانده انتظامی شهرستان "اسلامشهر" گفت: مأموران با شناسايی يک کارگاه توليد روغن های تقلبی در "چهاردانگه" ، بيش از 37 هزار ليتر روغن صنعتی تقلبی را کشف کردند.
پلمب كارگاه توليد روغن های صنعتی تقلبی در اسلامشهربه گزارش گروه جامعه ، سرهنگ حسن آبادی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و تولید روغن صنعتی تقلبی با برچسب شرکت های معروف خارجی در اسلامشهر ، ماموران انتظامی بخش "چهاردانگه" بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ حسن آبادی افزود : ماموران در بازرسی از این کارگاه 170 بشکه حاوی روغن های تقلبی با برچسب های مختلف خارجی، مقادیر زیادی برچسب، شابلن و درپوش فلزی روغن های صنعتی خارجی مخصوص بشکه های روغن را کشف کردند.

 وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه تصریح کرد : متهم در بازجویی های پلیس اعتراف کرد با خرید روغن های ساخت داخل کشور از کارخانجات و تهیه آلات و ادوات جعل و تقلب ، اقدام به جابجایی روغن ها در بشکه ها کرده سپس با افزودن ترکیباتی دیگر آنها را در بازار عرضه و به قیمت روغن های خارجی به فروش می رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات ، 37 هزار و 400 لیتر روغن صنعتی تقلبی به ارزش 400 میلیون ریال کشف شد ،بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی کارگاه پلمب و متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.
انتهای پیام/ 


برچسب ها: اسلامشهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *