رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاهش 2 هزار تومانی گوشت گوسفندی/ ورود بره به بازار از نیمه دوم اسفند ماه

14:30 - 25 دی 1395
کد خبر: ۲۶۷۳۸۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی با کاهش 2 هزار تومانی در بازار روبرو شد که در صورت ادامه واردات روند نزولی قیمت ادامه خواهد داشت.
کاهش 2 هزار تومانی گوشت گوسفندی/ ورود بره نو به بازار از نیمه دوم اسفند ماهبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، با بالا گرفتن قیمت گوشت گوسفندی در بازار مسئولان با واردات گوشت قرمز به کشور تا حدودی روند صعودی قیمت‌ها را متوقف کردند ولی درحال حاضر نیز قیمت‌ها به ‌گونه‌ای است که برخی قدرت خرید آن را ندارند.

در همین راستا علی‌اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار میزان، درخصوص عرضه گوشت‌های وارداتی و شرایط فعلی بازار اظهار کرد: با واردات گوشت قرمز و تزریق آن به بازار، قیمت‌ هر کیلو گوشت گوسفندی تا 2 هزار تومان کاهش قیمت داشت.

وی افزود: در حال حاضر گوشت گوسفندی شقه بدون دنبه کیلویی 38 هزار تومان تا 39 هزار تومان به دست مشتری می‌رسد و به قیمت کیلویی 35 هزار تا 36 هزار تومان در واحدهای صنفی توزیع می‌شود.

ملکی با اشاره به مثبت بودن روند توزیع گوشت‌های وارداتی به بازار در خصوص پیش‌بینی قیمت گوشت در روزهای آینده خاطرنشان کرد: با نزدیک بودن اول ماه و افزایش توان مردم برای خرید گوشت و افزایش تقاضا در صورتی که  توزیع گوشت وارداتی در بازار ادامه پیدا کند قیمت‌ها افزایشی نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و تنظیم بازار شب عید اظهار کرد: با توجه سرمای هوا و این که ازدحام دام نداریم در صورتی که روند واردات ادامه دار باشد قیمت‌ها تا حد زیادی کنترل می‌شود و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

وی با اشاره به زمان ورود بره به بازار بعد از نیمه دوم اسفند بیان کرد: با ورود بره و ادامه روند واردات گوشت امیدواریم در بازار گوشت و عرضه در شب عید کمبودی حاصل نشود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *