300 مسجد جدید در پایتخت احداث می شود/ احداث مسجد با اولویت مناطق شمالی شهر تهران

8:00 - 21 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۷۶۴
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از احداث 300 مسجد جدید در پایتخت خبرداد.

300 مسجد جدید در پایتخت احداث می شود/ احداث مسجد با اولویت مناطق شمالی شهر تهرانحجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران باید 400 مسجد در سطح محلات پایتخت احداث شوند.

وی افزود: بر مبنای این مصوبه تاکنون تنها 100 مسجد محله ای در شهر تهران احداث شده و شهرداری از برنامه ساخت مسجد در سطح محلات عقب است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص کمک های شهرداری تهران به مساجد به منظور اداره مساجد و نوسازی اظهارکرد: تمام مساجد شهر تهران که نیاز به کمک داشته باشند می توانند مبالغی را از شهرداری در قالب کمک دریافت کنند.

ناصحی ادامه داد: این کمک ها از 10 تا 100 میلیون تومان متغییر بوده و بر اساس نیاز مساجد، این کمک ها اختصاص پیدا می کند.

وی با اشاره به نیاز مناطق شمالی پایتخت به مسجد تصریح کرد: در مناطق شمالی شهر تهران با کمبود مسجد مواجه هستیم و برای جبران این ضعف، قرار شده مساجد جدیدی در سطح مناطق شمالی پایتخت احداث شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: خوشبختانه شهروندان تهرانی در امر احداث مسجد در سطح محلات همکاری بسیار خوبی داشته و مساجد بسیاری در سطح پایتخت موجود است که با کمک شهروندان احداث شده اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *