کشف 70 هزار متر سيم و کابل غير استاندارد از يک کارگاه در ورامين

13:44 - 20 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۶۸۷
فرمانده انتظامی شهرستان ورامين از کشف 70 هزار متر سيم و کابل برق غير استاندارد به ارزش بيش از هفت ميليارد ريال در طرح عملياتی ذوالفقار95 خبر داد.
کشف 70 هزار متر سيم و کابل غير استاندارد از يک کارگاه در ورامينبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ مرادی گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر اینکه فردی در سطح شهرستان ورامین با احداث شرکتی اقدام به تولید سیم و کابل غیر استاندارد می کند ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پایگاه اطلاعاتی قرار گرفت.

وی افزود : با توجه به اهمیت موضوع و از آنجا که بنا به نظر کارشناسان اداره برق ، کابل های غیر استاندارد قابلیت تحمل ولتاژ کافی را نداشته و به مرور زمان باعث ایجاد حریق می شود ، تلاش های شبانه روزی و اقدامات گسترده اطلاعاتی ماموران در راستای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان آغاز شد.

سرهنگ مرادی بیان داشت : پس از انجام تحقیقات تکمیلی ماموران با هماهنگی مقام قضائی و به همراه بازرسان اداره برق ورامین وارد کارگاه شده و در بازرسی از این محل 70 هزار متر انواع سیم و کابل غیر استاندارد به ارزش هفت میلیارد و 620 میلیون ریال را کشف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: این کارگاه با دستور مقام قضائی پلمب و متهم به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.فرمانده انتظامی شهرستان ورامین خاطر نشان کرد : با توجه به خطرات و زیان های انجام اینگونه اقدامات و آسیب های گسترده ای که به شبکه و تجهیزات برقی وارد می شود ، پلیس به شدت با این جرایم برخورد قانونی خواهد کرد.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *