رئیس جمهور افغانستان: سیاست‌های خصمانه علیه "افغانستان" در تاریخ دفن می‌شوند

19:25 - 20 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۶۰۵
رئیس جمهور افغانستان در نشستی با عنوان بزرگداشت از قربانیان شهدای نیروهای امنیتی این کشور گفت: پیام افغانستان به مخالفان دولت روشن است، هر کسی در افغانستان سیاست‌های خصمانه دنبال کند در تاریخ دفن خواهد شد.
رئیس جمهور افغانستان: سیاست‌های خصمانه علیه به گزارش سرویس بین الملل محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در نشست بزرگداشت از قربانیان و شهدای نیروهای امنیتی افغانستان امروز در کابل گفت:  پیام افغانستان به مخالفان دولت روشن است، هر کسی در افغانستان سیاست‌های خصمانه دنبال کند در تاریخ دفن خواهد شد.
 
رئیس جمهور افغانستان  افزود: دشمنان افغانستان ۲ سال است که در محاسبات خود اشتباه می‌کنند به آنها توصیه می‌کنیم که دیگر این اشتباهات تکرار نشود.
 
وی  تصریح کرد: سیاست‌های نادرست و تبعیض در ارتش جایگاهی ندارد و اقوام هزاره، تاجیک، پشتون، ازبک و سایر اقوام همه مسلمان و افغان هستند.
 
رئیس جمهور افغانستان تأکید کرد: خاک افغانستان به مردم این کشور صدقه داده نشده و هزاران سال است که مردم افغانستان این خاک را با خون خود حفظ کرده و خواهند کرد.
 
اشرف غنی در این نشست از بازبینی قانون تدارکات نیروهای امنیتی افغانستان خبر داد و گفت:‌ بر اساس دستور جدید نیروهای امنیتی افغانستان بخوبی تامین و تجهیز خواهند شد.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *