"رئیس جمهور افغانستان" خواستار توجه جامعه بین‌المللی به تروریسم شد

12:13 - 19 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۸۷۲
محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان دیروز در دیدار با «تامس شنن» معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی، ترویسم را خطری مشترک برای امنیت و ثبات منطقه و جهان دانست و خواستار توجه بیشتر جامعه بین‌المللی شد.
 به گزارش سرویس بین الملل اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان دیروز با «تامس شنن» معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی که در راس یک هیات عالی رتبه به کابل آمده بود، دیدار کرد.
 
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری افغانستان نوشت: در این دیدار 2 طرف در مورد روابط افغانستان و آمریکا، مبارزه با تروریسم و مسایل منطقه‌ای بحث و تبادل نظر نمودند.
 
اشرف غنی در این دیدار از همکاری‌های آمریکا به افغانستان در عرصه‌های مختلف و حمایت مالی از نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان قدردانی و خواستار ادامه همکاری‌ها شد.
 
تامس شنن از شجاعت و دلیری نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان در امر مبارزه با تروریسم و از اقدامات دولت افغانستان در زمینه حکومتداری خوب، اصلاحات، اجرای پروژه‌های ملی، حقوق زنان و دادن سهم بیشتر به آنان، ستایش کرد.
 
رئیس جمهور  افغانستان در این دیدار ترویسم را خطر مشترک برای امنیت و ثبات منطقه و جهان دانست و خواستار توجه بیشتر جامعه بین المللی شد.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *