در زندان‎های مخوف اسرائیل چه می‎گذرد؟

5:50 - 19 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۸۱۸
مرکز مطالعات اسرای فلسطین تاکید کرد که سیاست های تجاوزکارانه دشمن صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی اعم از حمله به اتاق ها و سلول های اسرا، شکنجه و آزار و اذیت آنان در سال گذشته همچنان ادامه داشته و حتی شدت یافته است.
به گزارش گروه بین‌الملل ،مرکز مطالعات اسرای فلسطین تاکید کرد که سیاست های تجاوزکارانه دشمن صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی اعم از حمله به اتاق ها و سلول های اسرا، شکنجه و آزار و اذیت آنان در سال گذشته همچنان ادامه داشته و حتی شدت یافته است و در مجموع در سال 2016 این مرکز 215 مورد حمله زندانبانان و نیروهای ویژه صهیونیستی به زندان ها و اتاق های اسرا را ثبت کرده است که در نتیجه آن 80 اسیر فلسطینی مجروح و یا دچار شکستگی هایی در برخی قسمت های بدنشان شده اند.



ادامه سیاست‎های تجاوزکارانه صهیونیست‎ها علیه اسرای فلسطینی/در زندان‎های مخوف اسرائیل چه می‎گذرد؟


ریاض اشقر سخنگوی رسانه ای مرکز مطالعات اسرای فلسطین خاطر نشان کرد که در بیشتر موارد زندانبانان صهیونیست اقدام به مصادره وسایل برقی از اتاق های اسرا، تبدیل اتاق های آنان به سلول های انفرادی، جلوگیری از دیدار اسرا با یکدیگر، جریمه مالی اسرا، انتقال ده ها اسیر به سلول های انفرادی و ... کرده اند.

اشقر اظهار داشت که زندانبانان صهیونیست در جریان حمله به اتاق های اسرا، دست به اقداماتی تحریک آمیز زده و اسرا را مورد دشنام قرار داده اند.


فلسطین

در مجموع، در نتیجه حملات زندانبانان و نیروهای ویژه صهیونیستی به اتاق های اسرا در سال 2016، حدود 80 اسیر فلسطینی زخمی و یا دچار شکستگی هایی شده اند.

علاوه بر این،رژیم صهیونیستی در سال گذشته بارها اقدام به جابجایی اسرای فلسطینی کرده است و ده ها اسیر را نیز در سلول های انفرادی به حبس کشیده است.


فلسطین


بنابر این گزارش رژیم صهیونیستی خانواده های اسرای فلسطینی را نیز تحت فشار قرار داده و آن ها را مورد بی احترامی قرار داده است، به گونه ای که در جریان ملاقات این خانواده ها با فرزندانشان آن ها را به شیوه هایی تحقیر آمیز مورد بازجویی قرار داده و بعضا آن ها را از ملاقات با فرزندانشان محروم کرده و حتی شماری از آنان را نیز بازداشت کرده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *