دادگاه قاتلان زرگر یزدی برگزار شد/ اولیای دم خواستار اشد مجازات شدند+ عکس

14:39 - 11 دی 1395
کد خبر: ۲۶۲۰۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادگاه قاتلان زرگر یزدی امروز به ریاست علی محمدشهیدی فر به عنوان رئیس دادگاه کیفری، سیدمحمدسرمه چشم به عنوان مستشار و با حضور محمدرضا حدادزاده به عنوان نماینده دادستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، دادگاه قاتلان زرگر یزدی صبح امروز به ریاست علی محمدشهیدی فر به عنوان رئیس دادگاه کیفری ، سیدمحمدسرمه چشم به عنوان مستشار و با حضور محمدرضا حدادزاده به عنوان نماینده دادستان برگزار شد.

دادگاه قاتلان زرگر یزدی برگزار شد/ اولیای دم خواستار اشد مجازات شدند+ عکس

رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری یک یزد با اعلام این خبر که حکم قاتلان زرگر یزدی در فرصت قانونی یک هفته صادر و اعلام خواهد شد، افزود: در کیفر خواست رسیده از دادسرا برای متهم ردیف اول 21 اتهام و برای متهم ردیف دوم 20 اتهام قید شده است.

دادگاه قاتلان زرگر یزدی برگزار شد/ اولیای دم خواستار اشد مجازات شدند+ عکس

علی محمد شهیدی فر اظهار داشت : دادگاه با حضور اولیاء دم مرحوم حق شناسی، جوان طلافروش یزدی و اولیاء دم مرحوم مرادی مقتول ملایری برگزار شد و پس از درخواست اولیاء دم بر اشد مجازات متهمین ، وکلای اولیاء دم نیز بر اساس موازین قانونی درخواست مجازات را به محضر دادگاه ارائه کردند.

وی ابراز داشت: متهمان این پرونده به لحاظ عدم معرفی وکیل ، طبق قانون از سوی دستگاه قضایی از دو وکیل تسخیری برخوردار بودند که این وکلا نیز در مقام دفاع از موکلان خود اقدام کردند.

شایان ذکر است دقایقی از وقت دادرسی به علت غلیان احساسات اولیاء دم ، پس از حضور قاتلان در صحنه دادگاه در حین رسیدگی وقفه ایجاد شد که با دستور رئیس دادگاه بر رعایت نظم جلسه ، دادرسی ادامه یافت.  

در همین زمینه : جزئیات قتل زرگر یزدی


برچسب ها: قتل در یزد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *