رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فتنه ۸۸ تنها دعوای بین دو رقیب نبود

1:20 - 10 دی 1395
کد خبر: ۲۶۱۳۱۴
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه ۸۸ دعوای بین دو رقیب نبود و هیچ ربطی به انتخابات نداشت بلکه به دلیل آن بود که خون شهدا٬ خانواده‌های ایثارگران و حریم مقام معظم رهبری مورد هتک حرمت قرار گیرد.
شکستن حریم رهبری یکی از اهداف سران فتنه بود/مردم خواستار محاکمه سران فتنه هستند
به گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله علی اسلامی اظهار داشت: هدف پیاده‌نظامان استکبار که همان سران فتنه بودند هتک حرمت به مقدسات مردم بود حال که معلوم شده هدف آن‌ها از به راه انداختن فتنه چه بوده٬ باید محاکمه شوند.

وی افزود: دشمن با نیرویی که در درون کشور داشت سعی در از بین بردن مقدسات و باورهای دینی و مذهبی مردم نمود که از این‌ رو این حق طبیعی این ملت است که خواستار محاکمه سران فتنه باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم ایران در سال 88 ناظر دعوای دو رقیب نبودند، بلکه درواقع این دشمن بود که عاشورای حسینی را مورد هتک حرمت قرار داد بنابراین می‌توانیم بگوییم که این‌یک جریان نیست بلکه یک فتنه بسیار عظیم و شوم بود که دشمنان را برای براندازی نظام برافراشته بودند. 

وی با تأکید بر اینکه فتنه 88 دعوای بین دو رقیب نبود خاطرنشان کرد: درواقع دعوای بین دو رقیب هیچ ربطی به انتخابات ندارد به دلیل اینکه خون شهدا٬ خانواده‌های ایثارگران و حریم مقام معظم رهبری ما مورد هتک حرمت قرار گرفت که این جدای از دعوای دو رقیب بود.

اسلامی بیان کرد: اگر اراذل داخل کشور که به‌عنوان پیاده‌نظام منافقین شناخته می‌شوند به دشمنان اعلام آمادگی نکنند دشمنان نمی‌توانند هیچ فتنه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی راه‌اندازی کنند.

وی تأکید کرد: دشمنان زمانی می‌توانند در کشور ما نقشه‌ای پیاده کنند که عده‌ای خواهان فتنه باشند٬ نقش عناصر وطن‌فروش و نقش آن‌هایی که نماز جمعه را با کفش و بدون موازین شرعی می‌خوانند بسیار مهم است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *