رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تصادف زنجیره ای 14 خودرو در وردی شهر قوچان

14:16 - 02 دی 1395
کد خبر: ۲۵۸۷۵۵
تصادف زنجيره ای 14 دستگاه خودرو در ورودی شهر قوچان سه مصدوم بر جای گذاشت.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ رضا قدمگاهی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: ساعت 8:30 صبح امروز گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره ای در ورودی شهر چناران از سمت چناران به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیم های از عوامل انتظامی و پلیس راهور این فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود : در بررسی های به عمل آمده مشخص شد در پی مه شدید صبحگاهی و لغزندگی ناشی از بارش برف، 14 دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین به علت رعایت نکردن سرعت مطمئنه با هم برخورد کرده اند.

سرهنگ قدمگاهی تصریح كرد: خوشبختانه این تصادف زنجیره ای، خسارتی بود و مصدوم جدی نداشت، به وضعیت سه مصدوم این حادثه سطحی و به صورت سرپایی با کمک عوامل امدادی حاضر در محل مداوا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس راهور برای بررسی علت تامه این تصادف زنجیره ای، تاكید كرد: با توجه به پیش بینی بارش برف و همچنین مه شدید در محورهای مواصلاتی شهرستان قوچان و لغزندگی جاده ها به ویژه در گردنه ها، رانندگان با كاهش دید مواجه می شوند و می بایست رانندگان علاوه بر رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه از هر گونه تغییر مسیر ناگهانی نیز خودداری كنند.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *